Wie is Emmagodin?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangeven dat je zelf al rookmelders hebt hangen is niet goed genoeg? Da's waardeloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik dacht even mooi onder dat "onze rookmelders zijn beter dan de jouwe" gezeik uit te komen, maar ze zijn het niet vergeten
Of ik een donderdag de hele godverdomme dag thuis wil blijven omdat ze niet in staat zijn om een fatsoenlijke tijd te geven. Allemaal om mijn eigen mooie rookmelders te laten vervangen.
das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ware schoonheid zit van binnen, luidt het gezegde.
dat isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ismaar @Haags is een blonde stootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
Thinking is difficult, that’s why most people judge
jezelf zwanger maken van jezelfquote:
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
jezelf zwanger maken van jezelf
dat zouden al die wokies te gek vinden denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en kappen met mensen willen veranderen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |