niet echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je beetje leuke paspoortfoto?
Ja maar zien ze er ook een beetje leuk uit of hebben ze bijvoorbeeld een norse oost-Germaanse kopquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier vind ik ze best elegant. Maar Graz is best een elegante stad.
Zekerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus volgens deze zin in een NL paspoort genoeg en hoef ik geen energie rekening te laten zien?
In Graz zijn ze wel wat modieuzer dan de rest van Oostenrijk (geboorteplaats van ome Adolf)quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier vind ik ze best elegant. Maar Graz is best een elegante stad.
Ja klimaatvluchtelingquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerGa je asiel aanvragen in Thailand?
Dat wisseltquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar zien ze er ook een beetje leuk uit of hebben ze bijvoorbeeld een norse oost-Germaanse kop
Allemaal strak in de Hugo Bossquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In Graz zijn ze wel wat modieuzer dan de rest van Oostenrijk (geboorteplaats van ome Adolf)
Je bent pas net terugquote:
Waarom dan nu al aanvragen, zo traag zijn ze daar toch ook weer niet met visumaanvragen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgend jaar
emmigratiesimulatie zoals buda dat mooi verwoorde
oh nee keek alleen naar de eisen of die waren veranderdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom dan nu al aanvragen, zo traag zijn ze daar toch ook weer niet met visumaanvragen?
De vertreksnackquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgend jaar
immigratiesimulatie zoals buda dat mooi verwoorde
Vind het wel erg ver van tevoren, ik heb die van mij voor de VS nog niet eens aangevraagdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee keek alleen naar de eisen of die waren veranderd
nee zeg toch dat ik alleen las of de eigen waren aangepastquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het wel erg ver van tevoren, ik heb die van mij voor de VS nog niet eens aangevraagd
Sow kijk deze verwijten danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
sowieso zoek ik dingen wat eerder uit dan jij grmbl
Ja jij kunt altijd alles zo lekker tot op de bodem toe uitzoeken en er elk detail van weten, ik ben daar wat, eehm, 'makkelijker' inquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:17 schreef bitterbal het volgende:
sowieso zoek ik dingen wat eerder uit dan jij grmbl
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij kunt altijd alles zo lekker tot op de bodem toe uitzoeken en er elk detail van weten, ik ben daar wat, eehm, 'makkelijker' in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |