Met die benzineprijzen is dat niet leuk meer hoorquote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan wij als bootvluchtelingen naar Engeland toe.
waar gaat die over?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste wel interessant om te kijken, de npo docu “de nieuwe elite”
@datismijnmeningquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je standaard met cup dubbel D wakker uit de narcose.
Van Jort?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste wel interessant om te kijken, de npo docu “de nieuwe elite”
Die is leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie pussy magnet vertaald worden met spleetmagneet en ik vind hem mooi.
vast een drugsdealertquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die benzineprijzen is dat niet leuk meer hoor
Vakmensen, die nu als zelfstandige al meer verdienen dan advocaten per uur. (O.a.)quote:
Ik vind die van jou mooi: cheese from the bacon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie pussy magnet vertaald worden met spleetmagneet en ik vind hem mooi.
loodgieters bv?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vakmensen, die nu als zelfstandige al meer verdienen dan advocaten per uur. (O.a.)
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wie kan anders die bezine betalen
Ja die mensen komen om in het werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, van die “mannetjes”
Zou de pliesie en buurtpreventie bellenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit op de bank... ken deze plek van het huis helemaal nog niet
Ik zie nu voor me hoe die bank verschrikt en een beetje angstig maar toch ook snaaks omhoog kijkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet normaal alleen maar dienst als droogrek jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe die bank verschrikt en een beetje angstig maar toch ook snaaks omhoog kijkt.
Die had ik ook ergens anders gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind die van jou mooi: cheese from the bacon.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet normaal alleen maar dienst als droogrek ja
Hoop dat ze hem vrijdag er af halenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer moet je naar de amputatiepoli?
Nog steeds geen droogrekje van zes euro gekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet normaal alleen maar dienst als droogrek ja
Zullen we een loterij opzetten om haar been?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ampupoli. Bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds geen droogrekje van zes euro gekocht.
Wel 156 paar schoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn mooie sneakers voor op werk onder een nette broek?
Zit veel beter dan aan een bureauquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koop nou maar gewoon die van de Ikeaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |