En als je niet mee paft bel ik de popo voor de jilla? Zoiets?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:18 schreef Dries4Ever het volgende:
gewoon zo iets van: "Ey swa, je padre paft ganja" niet te moeilijk over doen, je zoon weet het wss toch allang
Misschien weet hij het allang .....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:19 schreef DjVero het volgende:
[..]
En als je niet mee paft bel ik de popo voor de jilla? Zoiets?
Waarschijnlijk maak ik het ook wel groter dan het is, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om eerlijk te zijn is dit ook wat mijn eerste gedachte was.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt een puberzoon en rookt nog wiet? tijd om volwassen te worden en dat te laten zou ook kunnen dan hoef je dat gesprek ook niet te hebben.
Want?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt een puberzoon en rookt nog wiet? tijd om volwassen te worden en dat te laten zou ook kunnen dan hoef je dat gesprek ook niet te hebben.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt een puberzoon en rookt nog wiet? tijd om volwassen te worden en dat te laten
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:43 schreef maily het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Aldus alcoholistisch Nederland die elk weekend tot het gaatje gaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
Thanks. Wat ik me dan wel afvraag; hoe begin ik dat gesprek?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:41 schreef _I het volgende:
Dat hangt ervan af hoe je kind erin staat. Vind-ie blowen niets en laat je dat in stand; dus leg je uit dat je stomme dingen doet.
Of vindt-ie het wel prima en is het nu iets wat z’n vader ook doet?
Zou er niet een te groot ding van maken. Jij hebt jouw privacy, hij de zijne. Hij mag er gerust “iets van vinden” en het is geen vrijbrief voor hem.
Wat jij gaat zeggen is lang niet zo belangrijk als hoe je reageert op wat hij gaat zeggen, en dat weet je pas achteraf.
Succes!
Hoor ik niet bij.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Aldus alcoholistisch Nederland die elk weekend tot het gaatje gaat.
quote:
Want drugs. Helemaal tienerdrugs. Ook slecht als je kind dit gaat doen met een kinderbrein wat niet ontwikkelt is maar hey tokkies gonna tokkie i guess.quote:
Ja, net zo boomer als mijn vader dus, waardoor ik elk weekend in één of ander parkje mijn drugs zat te nuttigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor ik niet bij.
[..]
[..]
Want drugs. Helemaal tienerdrugs. Ook slecht als je kind dit gaat doen met een kinderbrein wat niet ontwikkelt is maar hey tokkies gonna tokkie i guess.
Alcohol is een drug. Cafeïne is een drug.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor ik niet bij.
[..]
[..]
Want drugs. Helemaal tienerdrugs. Ook slecht als je kind dit gaat doen met een kinderbrein wat niet ontwikkelt is maar hey tokkies gonna tokkie i guess.
Je schiet heel erg in de aanval, ook een drugsgebruiker zeker?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alcohol is een drug. Cafeïne is een drug.
Daarbij heeft niemand het over roken in het bijzijn van een kind. Dat maak jij er weer van.
En inderdaad, je bent weer duidelijk aan het tokkien hier.
Want alleen boomers vinden drugs slecht?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, net zo boomer als mijn vader dus, waardoor ik elk weekend in één of ander parkje mijn drugs zat te nuttigen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Geen idee, zeg jij het maar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je schiet heel erg in de aanval, ook een drugsgebruiker zeker?
Daarbij is zijn kind dus niet in de buurt terwijl hij een op steekt? want volgens mij staat dat letterlijk in de OP.
[..]
Want alleen boomers vinden drugs slecht?
Ah. Volgens die 'logica' was mijn vader ook een boomer, maar vreemd genoeg was de consequentie daarvan niet dat ik überhaupt drugs nuttigde. Dus iets klopt er dan niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, net zo boomer als mijn vader dus, waardoor ik elk weekend in één of ander parkje mijn drugs zat te nuttigen.
Het is natuurlijk ook voor mezelf, dan hoef ik het niet verborgen te houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Alcohol is een drug. Cafeïne is een drug.
Daarbij heeft niemand het over roken in het bijzijn van een kind. Dat maak jij er weer van.
En inderdaad, je bent weer duidelijk aan het tokkien hier.
Zei ik al. Tijd om te stoppen met wiet. Beetje sneu (wiet) rokenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zei ik al. Tijd om te stoppen met wiet. Beetje sneu (wiet) roken
Goeie manier om je eigen topic zo om zeep te helpen.quote:
Omdat er helaas nog altijd een stigma om heen hangt. Dat blijkt ook weer uit sommige reacties hier. Mensen kennen mij niet eens, hebben geen idee hoe ik in het leven sta, maar moeten toch hun waardeoordeel geven. Dat is waarom ik er een beetje voorzichtig mee ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah. Volgens die 'logica' was mijn vader ook een boomer, maar vreemd genoeg was de consequentie daarvan niet dat ik überhaupt drugs nuttigde. Dus iets klopt er dan niet.
Hoe dan ook, vind je het prima als hij het ook gaat doen? Als het antwoord ja is, waarom maak je je dan druk over hoe je het gaat vertellen? Als je niet wil dat hij dat ook gaat doen, dan vraag ik me 1. af waarom je het hier loopt te verdedigen en 2. dan gaat het er op neer komen dat jij iets doet wat niet goed is, waar van je niet wil dat hij het gaat doen, maar waarmee jij ook niet van plan bent om er mee te stoppen, en dan moet je bedenken hoe je de hypocrisie daarvan uitgelegd krijgt op een manier die in zijn ogen logisch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |