Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vertel ik mezelf ook altijd.
Ik ben gedetacheerd vanuit het communicatieteam naar een paar projecten. En dan werk ik binnen het team nog samen aan een paar klussen. Maar dat is allemaal netjes gekaderdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werk je niet met ketenpartners en andere afdelingen?
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?
Ja, 1 of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?
Bij mij schiet het ook niet echt op.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar zit ook geen ontwikkeling in, niet positief, niet negatief
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingen die het doen.
'quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Ze waren toch tam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Het is niet dat ze je kunnen vertellen dat ze het even niet fijn vinden dat je ze lastig valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je ze maar beter eten geeft dan wat ze normaal gesproken gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh shit die ben k vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je serveersmile al opgezet? Je moet wel een beetje vrolijk overkomen natuurlijk.
Waarschijnlijk beton.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Nou binnenkort komt er iemand langs van t-mobile om te kijken waarom mijn wifi zo mega slecht is in deze kamer sinds ik glasvezel heb. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |