Streng optredenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Weer zo,n asociale bejaarde die denkt met zijn canta voor de deur te mogen parkeren.
Gewoon lekker in het parkeervak buiten het hek neerzetten
Dan rijden ze in hun canta ws ook door naar de balie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:24 schreef Karzai het volgende:
Als we daaraan gaan beginnen komt er niemand meer langs de rollators
Ik haal ze er dan af, mooier worden ze niet en dan gaan er alleen voedingsstoffen in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:07 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik heb net p.o. mijn plant ook half opgezogen net dus nu heeft mijn Monstera (naast een afgebroken stengel) ook 2 bladeren die grotendeels eraf zijn gezogen. Moet ik rest van het gebroken blad nu eraf halen of kan het wel zo?
ik bedacht mij dat het ook meer mensen zouden zijn dan slechts 25, 30-35 komt beter in de buurtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit zo te denken, het waren er meer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Met petersilienkartoffeln
Vind ik een mooie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Die aardappels klonken spannender dan dat ze er uitzienquote:
dat is een beste lapquote:
K kom er aanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Schnitzel besteld
Simpel maar lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die aardappels klonken spannender dan dat ze er uitzien
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een lap vlees, is dat van een brontosaurus?
Kan wel een hele brontosaurus op dacht diequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering wat een lap vlees, is dat van een brontosaurus?
Goeien lap vlees welquote:
Had trekquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan wel een hele brontosaurus op dacht die
picsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:44 schreef Haags het volgende:
@:franticdj Emma op de Maldiven. Lekker man.
Haha de lokale Tong80?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook fijn dat de lokale dronken tor een gesprekje aanknoopt en niet meer ophoudt
Dat vind ik zo jammer aan de Duitse keuken (of waar zit je).quote:
Haten op schnitzelsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik zo jammer aan de Duitse keuken (of waar zit je).
Zo’n lap taaie schnitzel.
Maar een malse entrecote ho maar![]()
De schnitzels die ik buiten nederland gegeten heb waren niet zo doorbakken zoals mams het doet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker knauwen op seperatorvlees met bloedplaatjesquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch, heb jij in Duitsland weleens echt goed gegeten?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker knauwen op seperatorvlees met bloedplaatjes
Jawel niet echt slecht maar een beetje 65+ eten is het daar, traditioneel met dubbele lappen ouderwets vlees.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch, heb jij in Duitsland weleens echt goed gegeten?
Ohja ik wel dat was een Bistro in Daun.
Loop nou niet altijd zo te zeikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |