Poëtisch bijnaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Klagen is voor losers, klagen is als bedorven harige aardbeien in de yoghurt.
Gewoon géén zon ook he.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van 11 tot zes met de kop in de zon gezeten
Waarschijnlijk is fietsen bij jou in de buurt een stuk minder leuk dan hier. Altijd tegenwind.quote:
Hangt ef vanaf of je het met de definite eens bent en of daar niks aan veranderd kan worden om het verdraagzaam te maken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
Klagen is voor losers, klagen is als bedorven harige aardbeien in de yoghurt.
Wel lekker plat..?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is fietsen bij jou in de buurt een stuk minder leuk dan hier. Altijd tegenwind.
Verhuizen een optie?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon géén zon ook he.Alleen maar vies benauwd.
En nu dus weer enorm grijs. Heet hoeft echt niet, maar ik wil gewoon een half uurtje in m'n hangmat kunnen liggen buiten zonder weg te spoelen.
Heb je hoge bomen in je tuin?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon géén zon ook he.Alleen maar vies benauwd.
En nu dus weer enorm grijs. Heet hoeft echt niet, maar ik wil gewoon een half uurtje in m'n hangmat kunnen liggen buiten zonder weg te spoelen.
Mja, niet de provincie uit.quote:
Waarom niet?quote:
Neen. Ik heb een standaard voor m'n hangmat.quote:
Wil je hout sprokkelen?quote:
Ik *heb* een leven.quote:
Gillende kinderenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlijk, dat gegil de hele dag van kinderen in badjes.
Huehue?quote:
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Huehue?
Het is hier ook geen berggebied hoor.Ik kan kiezen of ik heuvels wil of niet. Ik zie trouwens dat het de komende tijd ook aan de kust niet veel waait.
quote:
Nah, elders iets vergelijkbaars opbouwen heb ik helemaal geen zin in en verder ben ik echt wel blij met m'n omgeving. Stad is dichtbij, maar ik zit ook met een half uurtje fietsen midden in de duinen.quote:
Daarom zijn het ook voorspellingen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, die voorspellingen vallen in praktijk nogal tegen.
Bureaucratische hel dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Ik zou bij het KNMI gaan klagen dan. Ook over die wind steeds. Misschien kunnen ze er iets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |