Ah in Wenen geloven ze nog in dat sprookje.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel weer even wennen met zo’n ffp2 op
Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen reistijd, geen gezeik aan m'n kop, kan lekker chagrijnen en uit m'n neus eten.
Mja, het is een tikje onduidelijk. Schijnbaar alleen nog in Wenen. Maar in de trein heeft iedereen er eentje op, dus ik doe maar vrolijk meequote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah in Wenen geloven ze nog in dat sprookje.
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal aan gewend. Eén dag kantoor voor de socials is genoeg voor mij
Dit klinkt uitermate efficiënt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.
Mensen werken langs elkaar heen, want ze weten amper nog wat de ander doet. Er vormen steeds meer eilandjes. Ik zat onlangs bij 4 aparte overleggen waar bij alle 4 dezelfde casussen werden besproken. Alleen zij wisten dit niet van elkaar. En stonden allemaal ergens anders op de ladder.
Heb dat ook aangegeven en toen veranderde hun gezichten in vraagtekens; hoe weet jij dit?
Omdat ik in alle vier de overleggen zit toevallig. En jullie naaste collega’s dan toevallig aansluiten.
Dus nu gaan ze onderling weer dingen afstemmen en ondertussen stapelt het werk op en blijft er shit liggen.
Ben er zo klaar mee.
Hebben jullie geen stand-up of zo, waar even wordt besproken wie wat doet?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant. Als ik wil afspreken met een collega om iets te overleggen kon ik voorheen gewoon ff naar ze toe lopen. Nu zijn ze steeds thuis aan het werk en zit de agenda klapvol met teams afspraken zodat ik ze amper nog kan spreken.
Mensen werken langs elkaar heen, want ze weten amper nog wat de ander doet. Er vormen steeds meer eilandjes. Ik zat onlangs bij 4 aparte overleggen waar bij alle 4 dezelfde casussen werden besproken. Alleen zij wisten dit niet van elkaar. En stonden allemaal ergens anders op de ladder.
Heb dat ook aangegeven en toen veranderde hun gezichten in vraagtekens; hoe weet jij dit?
Omdat ik in alle vier de overleggen zit toevallig. En jullie naaste collega’s dan toevallig aansluiten.
Dus nu gaan ze onderling weer dingen afstemmen en ondertussen stapelt het werk op en blijft er shit liggen.
Ben er zo klaar mee.
Precies. En ik gil dit al zo lang, maar ben kennelijk onzichtbaar of ik stel me aan.quote:
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terugquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens dat ik zie dat de meeste thuiswerk-collega’s kilo’s zijn aangekomen. Die zitten nu allemaal ook te bakkeleien over dieeten en zo. :’)
Niet over alle afdelingen nee. En dan nog denken ze een nieuwe casus te hebben, maar dan pikken ze weer wat op, wat in een andere projectgroep ( zo noem ik het nu even ) allang op de agenda staat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie geen stand-up of zo, waar even wordt besproken wie wat doet?
Is dit een band?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Editors komen naar Nederland. Naar AhoyDaar heb ik geen zin in.
geen zin in rotterdam?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Editors komen naar Nederland. Naar AhoyDaar heb ik geen zin in.
Hmm dat is ook naarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terug
Hmmm, dat herken ik niet. Wel de vele mailtjes hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet over alle afdelingen nee. En dan nog denken ze een nieuwe casus te hebben, maar dan pikken ze weer wat op, wat in een andere projectgroep ( zo noem ik het nu even ) allang op de agenda staat.
Toen “we” nog allemaal op kantoor zaten, ook al zat je op een andere afdeling. Dan was dit niet zo. Dan wist je van elkaar gewoon waar je mee bezig was. En anders hoorde je wel iemand erover praten, zodat je kon inhalen.
En de mailcultuur is bizar. Als ik 2 dagen niet ben geweest heb ik 73 mails. …. Echt niet te doen.
Werk je niet met ketenpartners en andere afdelingen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, dat herken ik niet. Wel de vele mailtjes hoor
Spieren wegen meer dan vet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind mezelf wel vadsiger geworden. Maar dat is meer gevoel. De weegschaal zegt hetzelfde als twee jaar terug
Gaat er 's avonds geen trein meer naar Ede?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan moet ik met de auto en dat haat ik
Ja kan wel de nachttrein nemen dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat er 's avonds geen trein meer naar Ede?
Dat vertel ik mezelf ook altijd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
Op dinsdag 7 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Die stress is niet fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kan wel de nachttrein nemen dan.
Maar de laatste twee keer Ahoy moest ik of de toegift missen of ik strandde in Utrecht.
Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vertel ik mezelf ook altijd.
Ik ben gedetacheerd vanuit het communicatieteam naar een paar projecten. En dan werk ik binnen het team nog samen aan een paar klussen. Maar dat is allemaal netjes gekaderdquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Werk je niet met ketenpartners en andere afdelingen?
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wordt steeds gespierder volgens de weegschaal?
Ja, 1 of zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je verbrand toch en calorie als je de moeite neemt er op te stappen?
Bij mij schiet het ook niet echt op.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, daar zit ook geen ontwikkeling in, niet positief, niet negatief
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn de kleine dingen die het doen.
'quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen als je je broek laat zakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Ze waren toch tam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:35 schreef Ama het volgende:
Leuk joh huisdieren.Het is niet dat ze je kunnen vertellen dat ze het even niet fijn vinden dat je ze lastig valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duhquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je ze maar beter eten geeft dan wat ze normaal gesproken gewend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh shit die ben k vergetenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je serveersmile al opgezet? Je moet wel een beetje vrolijk overkomen natuurlijk.
Waarschijnlijk beton.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
Nou binnenkort komt er iemand langs van t-mobile om te kijken waarom mijn wifi zo mega slecht is in deze kamer sinds ik glasvezel heb. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |