Ja nou ja terechtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
Sushiroller, dat is wel het snelst groeiende beroep in Nederland schat ik zo in.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De sushirollers en bezorgers krijgen ook geld erbij.
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze kunnen dan beter belastingstelsel ook aanpassen en toeslagen zoveel mogelijk afschaffen.
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.quote:
ja kan ik mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet overtuigend
Dat gewiebel en geschud leidt af
Gaat iets beschaafder bij de ÖBBquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds ik een keer op een koude ochtend in een Chinese slaaptrein honderden mensen tegelijkertijd hoorde en rook schijten (en ondertussen tandenpoetsende en noedels slurpende) snap ik dit.
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
boven op die 14 euro minimum loon de toeslagen afschaffen?
ja maar weet niet of de situatie van de mensen beter wordt als je al die subsidies gaat afschaffenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je ook de inkomstenbelasting op aanpassen natuurlijk.
ik moet 2 dagen en dan weer weekendquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:57 schreef Karzai het volgende:
maandagOh nee dinsdag
weer een lekker kort weekje
Nog niet. Zullen ze wel doen zo. Al lig ik nog lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben je bed weer omgebouwd of meost je dat zelf doen?
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar weet niet of de situatie van de mensen beter wordt als je al die subsidies gaat afschaffen
Klapt automatisch in om 8:30.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet. Zullen ze wel doen zo. Al lig ik nog lekker
ja oke maar dan moeten ze belasting idd verlagen. anders schiet men met die verhoging niks opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.
Misschien kunnen de laagopgeleiden dadelijk wel hun sigaretten van 47 euro per pakje blijven kopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou juist overzichtelijker moeten worden met minder kans op fouten. Netto zou het dan voor de lagere lonen beter moeten worden.
Laatste drupje wat er nog langs het matras sijpelt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo een oor wat er nog uitsteekt als die medewerker naar binnen komt
wat voor drupje?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste drupje wat er nog langs het matras sijpelt.
jij bent minimumloner?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 07:33 schreef bitterbal het volgende:
![]()
kijk jongens goed nieuws [ afbeelding ]
Voorlopig akkoord over nieuwe EU-wetgeving minimumlonen
"Samen met nog 22 andere Europese landen voldoet Nederland niet aan die norm. Een duidelijk signaal uit Europa dat we in Nederland de minimumuurlonen moeten verhogen naar 14 euro dus", aldus Jongerius in een verklaring.
https://nos.nl/artikel/24(...)tgeving-minimumlonen
das voor mij 2 euro per uuur er bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |