Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop bij elke nieuwe stofzuiger meteen abnormaal veel stofzuigerzakken, even tellen, ik heb er nu nog 43.
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop bij elke nieuwe stofzuiger meteen abnormaal veel stofzuigerzakken, even tellen, ik heb er nu nog 43.
Die zuigen niet hard genoeg naar mijn zin.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.
Ik ben ook heel vreemdquote:
Gelijk belonen die vriendin van je.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.
Huehuequote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik koop na een volle zak een nieuwe stofzuiger.
Ik heb gewoon de meest basic AEG geloof ik en daar passen ook gewoon de goedkope zakken zo in, gelukkig zijn die wel vrij eenvoudig te herkennen aan de specifieke openingquote:Op maandag 6 juni 2022 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer een nieuwe stofzuiger koop wil ik weer eentje zonder stofzuigerzak. Dat had ik vroeger maar nu gewoon met van die zakken. Universele zakken die dan toch weer net niet lekker passen en je dan een beetje bij moet knippen. Als je er aan denkt ze te kopen that is, want bij mij komt het er dan op neer dat ik dan eerst weer die zak sta leeg te pulken boven de prullenbak.
Maar dan sta je toch elke keer zo'n stoffige bak leeg te tikkenquote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel slim. Maar beter zonder zak nemen.
Ik heb ook AEG. En goedkope zakken van de Action. Laatst stonden de buren voor de deur, die hadden een nieuwe stofzuiger en nog een hele tas zakken die niet meer pasten. Of ik een AEG of Philips had? Dus nu heb ik er nog 40 ofzo.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de meest basic AEG geloof ik en daar passen ook gewoon de goedkope zakken zo in, gelukkig zijn die wel vrij eenvoudig te herkennen aan de specifieke opening
Een stuk makkelijker dan een nieuwe zak erin of een oude volle zak leegpeuteren omdat je nieuwe bent vergeten te kopen.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan sta je toch elke keer zo'n stoffige bak leeg te tikken
Kun je extra veel stofzuigenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook AEG. En goedkope zakken van de Action. Laatst stonden de buren voor de deur, die hadden een nieuwe stofzuiger en nog een hele tas zakken die niet meer pasten. Of ik een AEG of Philips had? Dus nu heb ik er nog 40 ofzo.
tenzij je er geen hebtquote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Dat vervangen van zo'n zak is toch tien seconden werk?
Nieuwe zak is ook 2 seconden werk, dat gaat waarschijnlijk nog sneller dan zo'n bak uit een zakloze halenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een stuk makkelijker dan een nieuwe zak erin of een oude volle zak leegpeuteren omdat je nieuwe bent vergeten te kopen.
Bij een dure Miele 4 seconden.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Misschien omdat ik altijd gewoon de goedkoopste stofzuigers had maar ik vond dat altijd gedoe.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij was van m'n grootouders dus al ondertussen wel de vijftien jaar aantikken. Heb nog een tijdje naar zo'n steelding gekeken maar hou het toch bij een ouderwetsche met snoer en stang en wieltjes.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je extra veel stofzuigenMaar verbaas me dat dat ding het bij mij na 9 jaar nog steeds zo goed doet, ben er niet bepaald zuinig mee geweest
dat is letterlijk klik , klop en klikquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuwe zak is ook 2 seconden werk, dat gaat waarschijnlijk nog sneller dan zo'n bak uit een zakloze halen
Klepje open, zak er uit schuiven en nieuwe zak er in schuiven. Of misschien heb ik wel gewoon een hele simpele dat dat echt zo gedaan isquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik altijd gewoon de goedkoopste stofzuigers had maar ik vond dat altijd gedoe.
Kom bij mij alleen wel een bak warme lucht uit de achterkant, dus als die kant naar je toe staat wordt je half geroosterd. Misschien wel handig te gebruiken als straalkachel als de gasprijs zo blijft stijgenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was van m'n grootouders dus al ondertussen wel de vijftien jaar aantikken. Heb nog een tijdje naar zo'n steelding gekeken maar hou het toch bij een ouderwetsche met snoer en stang en wieltjes.
huehue?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat je het friemeltje bijna oppakt en erin stopt ipv opzuigt.
Dit is wel herkenbaar ja.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook pas door dat de zak vol is als hij echt niks meer opzuigt. Dat je het friemeltje bijna oppakt en erin stopt ipv opzuigt.
Bij Chromecast kun je die sowieso instellen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet precies hoe je het noemt, soort van beeldvertraging of verversingssnelheid die dan niet gelijk is met de laptop, stoort me mateloos, ook met bijvoorbeeld de chromecast is dat irritant
Gebruik dat ding eigenlijk toch nooit, dus geen zin om uit te zoeken voorlopig, misschien een keertje als de Viaplay tv-zender weg gaat en ik de F1 wil kijkenquote:Op maandag 6 juni 2022 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Chromecast kun je die sowieso instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |