SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik heb net kreukelpatat gehad.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo naar beneden. Er wordt friet/patat gehaald![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga vanavond voor pasta met gehaktballen. Kan ik morgen ook nog van eten
HaagsGodquote:Op maandag 6 juni 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
Ik ga ook patat halen.
Dit is echt de ideale dag daarvoor.
Ik wil ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:13 schreef Haags het volgende:
Ik ga ook patat halen.
Dit is echt de ideale dag daarvoor.
Ja daar zat ik laatst dus te hyperventilerenquote:Op maandag 6 juni 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Was vergeten hoe druk Amsterdam CS is
Zit je nu aan de zuurstof ergens?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had honger toen ik aankwam. Ging ook even niet lekkerquote:Op maandag 6 juni 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zat ik laatst dus te hyperventileren
Allemaal draaierige mensen daarquote:Op maandag 6 juni 2022 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had honger toen ik aankwam. Ging ook even niet lekker
Ik schuil even bij Burger King met koffie. Ik had toegang moeten hebben tot een lounge, maar die is dicht wegens Pinksterenquote:Op maandag 6 juni 2022 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nu aan de zuurstof ergens?
Heb je straks een privéhokje om te slapen?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik schuil even bij Burger King met koffie. Ik had toegang moeten hebben tot een lounge, maar die is dicht wegens Pinksteren
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je straks een privéhokje om te slapen?
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op maandag 6 juni 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar zat ik laatst dus te hyperventileren
daarom kom ik er gewoon nietquote:Op maandag 6 juni 2022 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan kun je nog even naar Cali zwaaien.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan naar Slovenië met een tussenstop in Graz.
Die is in Wenen?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je nog even naar Cali zwaaien.
het is nu weer een bal?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
de vorm van mijn enkel ben ik weer kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |