prima koffiequote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.
Bolsius had ik ook een keer gehaald, maar komt nauwelijks geur vanaf, dan liever die van de Ikeaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Heb die van bolsius ofzo een keer geprobeerd maar deed mij niets
ja dat had ik ook met die bolsiusquote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bolsius had ik ook een keer gehaald, maar komt nauwelijks geur vanaf, dan liever die van de Ikea
quote:
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima koffie
ik moet er alleen onwijs van kakken
Eigenlijk moeten er gewoon cafeïnepillen zijn die je kunt nemen om hoofdpijn te voorkomen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
Normaal drink ik precies genoeg koffie om geen koppijn te krijgen wanneer ik 24u geen cafeïne binnen krijg. Dus ik zal wel weer hele sloten naar binnen hebben gegoten. :’)
Die kaarsen gaan best wel een tijdje mee. Die stokjes waren wat sneller klaar had ik het idee.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Duur zeker? Waarom niet meer die stokjes?
oh dat schuimdingquote:Op maandag 6 juni 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.
Eigenlijk welquote:Op maandag 6 juni 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er gewoon cafeïnepillen zijn die je kunt nemen om hoofdpijn te voorkomen.
Ik heb een Pixie. Ideaal voor die enkele keer dat er hier koffie gedronken wordt.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.
Heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)mer-en-toilet-katoen
Ik gebruik deze op de wc trouwens. Gaat veel langer mee dan van die dure rituals stokjes
Die of de Essenza mini. Misschien dat ik zo even richting de stad loop als het droog blijft.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een Pixie. Ideaal voor die enkele keer dat er hier koffie gedronken wordt.
Misschien verkeerde maat gekocht.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Heb die van bolsius ofzo een keer geprobeerd maar deed mij niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien verkeerde maat gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh… liever gewonequote:Op maandag 6 juni 2022 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kauwgum is nu erg hip om te gebruiken.
die essenza is wel een stuk stiller. die pixie maakt een berg kabaal. als je een Nespresso winkel in de buurt hebt daar ff bij beide een kopje laten zetten om 't geluid te checkenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die of de Essenza mini. Misschien dat ik zo even richting de stad loop als het droog blijft.
Oh dat is daar ja!quote:Op maandag 6 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, vergeten de grillworst weg te gooien
Nou ja, frommel ik wel in een openbare vuilnisbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |