Ja, eigenlijk schreef ik het niet goed. Het ongeluk is vaag omdat niemand het gezien lijkt te hebben, ook de verkeersleiding niet. Dat het wrak nog niet is gevonden daar, is niet zo gek inderdaad.quote:
Nee hout is kut want gaat pis inzitten enz.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja twee stukken hout werkt ook wel maar dan moet je weten wat je doet 😅
om dat alu te zetten bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hout is kut want gaat pis inzitten enz.En knagen ze ook kapot. Dit is juist knaagproof haha.
Ooh zo ja naja ik ga sowieso dit even met een paar mensen overleggen, kijken wat hun kunnen.quote:
vreten ze ook aan plastic?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
Ook al blijven ze tot nu toe redelijk braaf van alles af. Alleen de toiletjes niet maar die staan in een hoek en alles wat je niet kan zien is leuk dus daar moeten ze met alle geweld achter.
Ja alleen bij de toiletjes omdat ze dus met alle geweld willen zien dat er achter dat ding niks te zien is.quote:
Het zal wel tijdens een bui zijn gebeurd. Anders is het daar bij Rotterdam wel zo druk dat tenminste iemand een vliegtuig wel ziet neerstorten, lijkt me?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dat het visueel niet gezien is vind ik opmerkelijk. Zodra een vliegtuig daar onder een bepaalde hoogte komt, komt het in blind spots, vooral in Rotterdam.
Scheeps AIS en vliegtuig transponders werken afaik op dezelfde frequentie. Dan val je als eenzaam sportvliegtuigje weg in de ruis van de scheepstransponders.
De onderzoeksraad zal wel met een gedegen conclusie komenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zal wel tijdens een bui zijn gebeurd. Anders is het daar bij Rotterdam wel zo druk dat tenminste iemand een vliegtuig wel ziet neerstorten, lijkt me?
Ik lees nu dat het vliegtuig eerder boven Drenthe had gemeld dat ze problemen met de transponder hadden. Ze zijn daarna door het gebied van Schiphol gevlogen zonder contact op te nemen. Als ze onder een bepaalde hoogte bleven, is dat misschien niet verplicht, maar het is wel raar.
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister Chinees gegeten bij m'n ouders, met nog wat familie. Er bleef wel wat over, ik wilde het meenemen voor vanavond.
Heb ik alleen bami en nasi meegekregen.
Even lachen.
Niet nog een bak babi pangangquote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister Chinees gegeten bij m'n ouders, met nog wat familie. Er bleef wel wat over, ik wilde het meenemen voor vanavond.
Even huilen.
Dat is wel balen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Ik ga er straks ook nog even langs denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het is weer tijd voor nieuwe rituasl geurstaafjes
Die gaan je ouders vanavond lekker oppeuzelenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik dacht dus dat daar nog een bakje van over was.
Sipquote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
k heb de goedkoopste op bol.com gekochtquote:Op maandag 6 juni 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er straks ook nog even langs denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |