kan wel.. bij de gamma (en die is niet goedkoop voor dit spul) is een plaat aluminium wel al 18e.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb al op werk gevraagd aan iemand of hij het goedkoper kan.
Ja weet niet eens of we dat daar wel hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan wel.. bij de gamma (en die is niet goedkoop voor dit spul) is een plaat aluminium wel al 18e.
Zijn ze al aan het moorden?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ben al op een kwart van m'n nieuwe boek.
Hier is een stuk koker van 120x120x2,5 en dan 300mm lang net geen 18 euro. Moet je er net nog gaten in krijgen, maar dat kunnen ze miss daar ook welquote:Op maandag 6 juni 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eens of we dat daar wel hebben eigenlijk.
Hmm zal het even opslaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.aluminiumopma(...)m-buis-vierkant.html
[..]
Hier is een stuk koker van 120x120x2,5 en dan 300mm lang net geen 18 euro. Moet je er net nog gaten in krijgen, maar dat kunnen ze miss daar ook wel
Dat boek heb ik al uit. Ben nu bezig met een oorlogsboek en daar begint het moorden bijnaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat boek heb ik al uit. Ben nu bezig met een oorlogsboek en daar begint het moorden bijna
geen idee..quote:Op maandag 6 juni 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
Maar is hij dan wel groot genoeg voor drie ratten.
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee..
als je eimand met een zetwerk bank kent kan je hier ook spotgoedkoop je plaat vandaan halen:
https://www.aluminiumopma(...)inium-plaat-1mm.html
Heb je al een hangmat in de kooi? Dat vinden ze ook leuk.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.
mja twee stukken hout werkt ook wel maar dan moet je weten wat je doet 😅quote:Op maandag 6 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.
Ja en een 2de is nog steeds onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al een hangmat in de kooi? Dat vinden ze ook leuk.
Stroom dit dat.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
Dat vliegtuigongeluk in Rotterdam is best vaag.Ze hebben het wrak nog steeds niet gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |