Goeie tekst voor op het bonnetje van vervelende klanten.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
please don't come back !!
Dat wil ik ook zeggen
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziensquote:Op maandag 6 juni 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie tekst voor op het bonnetje van vervelende klanten.
zeg je dan " fijne dag en niet tot ziens"quote:Op maandag 6 juni 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziens
Even opletten wat je zegt als ik kom eten danquote:Op maandag 6 juni 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziens
laatstequote:Op maandag 6 juni 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je dan " fijne dag en niet tot ziens"
of
" fijne dag" ipv tot ziens
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 6 juni 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even opletten wat je zegt als ik kom eten dan
Das privequote:Op maandag 6 juni 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en bij grmbl is het
doeiiiiiiii [ afbeelding ] ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Welke smaak zou dat dan moeten zijn?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef Ama het volgende:
Kwam gisteren een drankje tegen op Insta reclame met de naam: Satan's Anus.
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?
wat ga je daar al die tijd doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, de ontbijtboel even afwassen en dan langzaam maar eens richting Amsterdam gaan bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |