SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
pip heeft mooie dingen
https://www.pipstudio.nl/jolie-theepot-groot-groen
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnderquote:Op maandag 6 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb er ook wat bekers en een beautycase van, en wat bekers die je ooit bij Pickwick kon sparen. Vind het leuker dan Blond, denk eraan om dat naar de Kringloop te brengen ofzo.
Zonde.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb er ook wat bekers en een beautycase van, en wat bekers die je ooit bij Pickwick kon sparen. Vind het leuker dan Blond, denk eraan om dat naar de Kringloop te brengen ofzo.
Haute frituurquote:Op maandag 6 juni 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnder
En de bekers zijn geen halve liter.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnder
Ja weet niet of ik het kan doorverkopen of dat het nog iets waard is. Sommige bekers heb ik nooit gebruiktquote:
Iets met een band Tshirt?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister iemand van mijn middelbare school tegen die er qua uiterlijk en kleding nog precies hetzelfde uitzag. Best knap zo na 20 jaar.
Ik zou het zeker proberen.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik het kan doorverkopen of dat het nog iets waard is. Sommige bekers heb ik nooit gebruiktZou dan alleen de Efteling-dingen houden.
Maar het is wel handig dat je alle merken onder één dak hebt. Daarom mis ik de V&D ook wel en slaag ik in Duitsland wel vaak bij dat warenhuis. Pak je een broek van dat merk en een bloesje van dat merk en iets eronder van dat merk en dan die schoenen en klaar.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef Ama het volgende:
Zalando ook wel chill maar Zalando is niet een merk, dat is meer een verzamelplek voor allemaal merken.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met verzendenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |