Zodra de rentes omhoog gaan zal het op bepaalde plekken vast wat in elkaar zakken. Als mensen minder kunnen lenen dan houdt het ergens ook op.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou het ooit nog zakken vraag denk je?
Hmm, volgens mij heeft ING dat idd niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
niet dat ik weet
ik kan 1 van de vele online huishoud boekjes op abboneren maarja, kost weer maandelijks geld voor iets wat prima in 1x te betalen is (ergo maandelijkse fee voor iets waar feitelijk geen onderhoud aan gepleegd hoeft te worden als je gewoon een standalone applicatie uitbrengt)
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja denk dat ze op werk niet zo leuk is
blauwe enveloppe jongens hoeven niet van alles wat af te wetenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gratis mag niet van de blauwe enveloppenjongens.
Rentes zitten inmiddels al rond de 3%quote:Op maandag 6 juni 2022 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra de rentes omhoog gaan zal het op bepaalde plekken vast wat in elkaar zakken. Als mensen minder kunnen lenen dan houdt het ergens ook op.
maar ze is gewoon erg ambitieus en denk ik ook wel perfectionisch dus het moet gewoon goed gebeuren.quote:
Da's best veel voor een baan waar je niks voor hoeft te kunnen anders dan tot je elleboog in de reet van je klanten willen kruipen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort banen verdient lekker. Bij mijn vorige werkgever gingen account managers met 8k naar huis.
ik zit op 0.91% en 1.2% (2 hypotheekdelen)quote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben echt net op tijd geweest, rente was al aan het stijgen maar ik zit nog op 1,8% en kwam van 4,2% af
Die mensen moeten er ook zijn.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ze is gewoon erg ambitieus en denk ik ook wel perfectionisch dus het moet gewoon goed gebeuren.
Dus denk dat ze wel het meeste verwacht van haar team dan ja
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die grip app kun je ook gebruiken als je niet bij ABN zit.
Dat klopt.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's best veel voor een baan waar je niks voor hoeft te kunnen anders dan tot je elleboog in de reet van je klanten willen kruipen.
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's best veel voor een baan waar je niks voor hoeft te kunnen anders dan tot je elleboog in de reet van je klanten willen kruipen.
maar uit eten doe je graag toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan besparen op boodschappen en uiteten. Langzaam worden die uitgaves ook wel minder.
Hij laat nu Cali koken. Gaat door de achterdeur naar buiten en vraagt bij de voordeur of er een tafeltje vrij isquote:
awwww das wel schattigquote:Op maandag 6 juni 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij laat nu Cali koken. Gaat door de achterdeur naar buiten en vraagt bij de voordeur of er een tafeltje vrij is
Ja ik was eigenlijk een paar maanden te laat met het omzetten, heb nu wel een 'boete' moeten betalen vanwege vervroegd oversluiten, maar dat is er na 1,5 jaar wel weer uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit op 0.91% en 1.2% (2 hypotheekdelen)
'Nee sorry meneer, u had van tevoren moeten reserveren'quote:Op maandag 6 juni 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij laat nu Cali koken. Gaat door de achterdeur naar buiten en vraagt bij de voordeur of er een tafeltje vrij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |