Om op je 45ste dat te bereiken moet je nu echt heeeeel veel laten en heel hard werken toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Zou hem even moeten vragen hoe het met zijn beleggingen gaat de laatste maanden.
Vooral slim werken.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om op je 45ste dat te bereiken moet je nu echt heeeeel veel laten en heel hard werken toch?
Ja weet niet hoe je dat omschrijft maar ze is account manager van grote bedrijven. Nu is ze geswitched naar een nieuwe maar de afgelopen jaren heeft ze bij een koffie cup fabrikant als account manager gewerkt van o.a. starbucksquote:
ingquote:Op maandag 6 juni 2022 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij de abn heb je die app grip. Die houd alles apart bij. Weet niet welke bank je hebt?
Ze hebben 2 appartementen in de verhuur en die willen ze ook graag afbetaald hebben. Vriendin van die kerel werkt als ZZP’er dus dat is ook gelijk haar pensioen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om op je 45ste dat te bereiken moet je nu echt heeeeel veel laten en heel hard werken toch?
Dat soort banen verdient lekker. Bij mijn vorige werkgever gingen account managers met 8k naar huis.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat omschrijft maar ze is account manager van grote bedrijven. Nu is ze geswitched naar een nieuwe maar de afgelopen jaren heeft ze bij een koffie cup fabrikant als account manager gewerkt van o.a. starbucks
niet verkeerdquote:Op maandag 6 juni 2022 09:33 schreef LTVDK het volgende:
Deze maand zijn mijn vaste lasten gedaald met mijn hypotheek ruim 100 euro minder
zou het ooit nog zakken vraag denk je?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Huis kopen en de budabolide de deur uitdoen. Daar zou ik op kunnen besparen. Maar ik vind de markt niet echt lekker om te kopen en ik zou de zilveren schicht toch wel missen
ah ja maar ik denk mensen die een appartement hebben om te verhuren een grote stap voor hebben op mensen die dat neit hebben omdat doel te bereikenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben 2 appartementen in de verhuur en die willen ze ook graag afbetaald hebben. Vriendin van die kerel werkt als ZZP’er dus dat is ook gelijk haar pensioen.
Maar je moet best veel laten en best aardig verdienen.
bedoel meer dat je eerst je uit de naad moet werken en dan kan er niet eens een gratis simpel maaltijdje vanafquote:Op maandag 6 juni 2022 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het was vorig jaar 4 en dan at de keuken gratis. Ben blij dat dat niet meer zo is. Vond ik echt oneerlijk
maar voor 2 euro thuis lekker eten gaat natuurlijk ook niet
Er zijn analisten die zeggen dat de huizenbubbel op knappen staat. Maar dat heb ik vaker gehoord de laatste jaren.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou het ooit nog zakken vraag denk je?
Ben echt net op tijd geweest, rente was al aan het stijgen maar ik zit nog op 1,8% en kwam van 4,2% afquote:
ja weet neit wat ze nu verdient maar zal niet weinig zijn gezien haar doel.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat soort banen verdient lekker. Bij mijn vorige werkgever gingen account managers met 8k naar huis.
Gratis mag niet van de blauwe enveloppenjongens.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel meer dat je eerst je uit de naad moet werken en dan kan er niet eens een gratis simpel maaltijdje vanaf
ah zo. Nee dat niet nee.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
bedoel meer dat je eerst je uit de naad moet werken en dan kan er niet eens een gratis simpel maaltijdje vanaf
Dan heeft ze nog even te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe je dat omschrijft maar ze is account manager van grote bedrijven. Nu is ze geswitched naar een nieuwe maar de afgelopen jaren heeft ze bij een koffie cup fabrikant als account manager gewerkt van o.a. starbucks
Meestal zijn dat geen prettige mensen in mijn belevingquote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet neit wat ze nu verdient maar zal niet weinig zijn gezien haar doel.
Heb wel op veel plekken gewerkt waar we het kregen maar die waren dan wel kleinerquote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gratis mag niet van de blauwe enveloppenjongens.
De mensen die een ton willen gaan verdienen?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meestal zijn dat geen prettige mensen in mijn beleving
Mja, die regels zijn de laatste jaren ook strenger geworden. Vroeger kreeg ik ook gratis kranten en zo. Mag allemaal niet meerquote:Op maandag 6 juni 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb wel op veel plekken gewerkt waar we het kregen maar die waren dan wel kleiner
Nee, accountmanagers.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De mensen die een ton willen gaan verdienen?
niet dat ik weetquote:Op maandag 6 juni 2022 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah denk dat ing ook wel zoiets heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |