quote:Op maandag 6 juni 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
ik zie dat ze de limonade is vergeten te scannen
Ga je er gewoon met de auto heen of heb je vertrouwen in de treinquote:
Vertrouwen niet, maar ik ga wel met de trein. Parkeren bij Amsterdam Centraal betekent je faillissementquote:Op maandag 6 juni 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er gewoon met de auto heen of heb je vertrouwen in de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ook wel weer zoquote:Op maandag 6 juni 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertrouwen niet, maar ik ga wel met de trein. Parkeren bij Amsterdam Centraal betekent je faillissement
Heb jij al iets bij vink vink moeten declareren?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertrouwen niet, maar ik ga wel met de trein. Parkeren bij Amsterdam Centraal betekent je faillissement
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je om 7 wakker bent krijg je best veel gedaan in huis.
Kan ik de hele middag niets gaan doen straks.
Mja, is een beetje overdreven, toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel weer zoJe had ook een Schiphol taxi kunnen nemen
Nee, ik heb net gisteren de app geïnstalleerd zodat ik mijn EHIC bij de hand heb.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij al iets bij vink vink moeten declareren?
Nog niks maar lees nu de recensies en die zijn echt beroerdquote:
Nee, dat dat doet het ziekenhuis. Zal bij jou toch ook wel zo gaan?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog niks maar lees nu de recensies en die zijn echt beroerd![]()
Heb je ook nog niks voor je oog gedeclareerd?
Samenwonen heeft bij mij geholpen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zit te denken hoe ik geld kan besparen maar dan moeten we netflix bv gaan opzeggen en dat wil ik niet
Waarom wil je geld besparen dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
ik zit te denken hoe ik geld kan besparen maar dan moeten we netflix bv gaan opzeggen en dat wil ik niet
Ah dat wist ik niet :p Oke nou dan zal het wel goedkomenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat dat doet het ziekenhuis. Zal bij jou toch ook wel zo gaan?
om zekerder te zijn van mijn spaardoelquote:Op maandag 6 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom wil je geld besparen dan?
Is wel goedkoper dan met de autoquote:Op maandag 6 juni 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, is een beetje overdreven, toch?
Dat vind ik wel een erg grote opofferingquote:Op maandag 6 juni 2022 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samenwonen heeft bij mij geholpen.
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet :p Oke nou dan zal het wel goedkomen
Aah je migratiesimulatiequote:Op maandag 6 juni 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om zekerder te zijn van mijn spaardoel
Mja je weet hoe ik over het OV denkquote:Op maandag 6 juni 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot jou kan buda gewoon gebruik maken van het ov
LT is geband van het ov?quote:Op maandag 6 juni 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot jou kan buda gewoon gebruik maken van het ov
ik heb vorig jaar wel 1 rekening gehad van dat borstonderzoek maar dat was natuurlijk vanwege eigen risicoquote:Op maandag 6 juni 2022 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb vorig jaar de deur platgelopen in het ziekenhuis en bij de apotheek. Nooit zelf iets hoeven declareren.
O? Dat liep bij mij ook gewoon via de zorgverzekeraar? Ziekenhuis stuurde het naar de verzekeraar en die hield het in.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb vorig jaar wel 1 rekening gehad van dat borstonderzoek maar dat was natuurlijk vanwege eigen risico
Misschien kwam die rekening ook wel van hun. Weet het niet meer eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O? Dat liep bij mij ook gewoon via de zorgverzekeraar? Ziekenhuis stuurde het naar de verzekeraar en die hield het in.
Komt vast goedquote:Op maandag 6 juni 2022 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kwam die rekening ook wel van hun. Weet het niet meer eigenlijk.
elke dag water en brood, niks anders meerquote:Op maandag 6 juni 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Dan kun je kijken of je je vaste lasten nog iets omlaag kunt brengen en eventueel wat minder pakketjes en eten laten bezorgen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg grote opoffering
quote:Op maandag 6 juni 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ballie haar zinnen op iets zet, gaat ze er ook wel voor
Nou enquote:Op maandag 6 juni 2022 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij gebruikt de trein niet dus je kan er eigenlijk niks over zeggen
ja nou ja daarom ook extra werken he, betaal ik 2 euro voor wat zij mij voorschotelenquote:Op maandag 6 juni 2022 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
elke dag water en brood, niks anders meer
echt hequote:Op maandag 6 juni 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ballie haar zinnen op iets zet, gaat ze er ook wel voor
afzettersquote:Op maandag 6 juni 2022 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja daarom ook extra werken he, betaal ik 2 euro voor wat zij mij voorschotelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |