abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:43:54 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204996450
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pfoe! Het was zoveel. We gingen eerst een week met de schoonfamilie op de vakantie, en dat was gewoon heel ontspannen en fijn. Ik had eigenlijk 0 spanning, maakte me alleen een beetje zorgen over het weer. De voorspelling stond op 36 graden. Uiteindelijk is het de dag zelf ook wel warm geweest, maar de ceremonie was om 6 uur, denk rond de 30 graden maar met een lekker windje en we stonden in de schaduw.

Maar toen was het vrijdag, en toen daalde het besef in dat het eigenlijk heel vreemd is dat de belangrijkste mensen in ons leven gewoon allemaal in Toscane naar ons onderweg waren. En dat merkte we al toen we wat vriendinnen op het vliegveld ophaalde en nog meer bekende tegenkwamen. :D

De locatie was gewoon geweldig. Van de ontbijtjes met zelfgebakken gebak, roerei, lekkere vleeswaren, kaas, yoghurt en sapjes. De lunches, met een gedekte tafel en een dagelijks wisselende pasta, salade en extra bijgerecht. Vrijdagavond in de buurt gegeten bij een cocktailbar op de heuvel, lekkere cocktails, bruschetta en pasta. Zaterdagavond hebben ze op de locatie pizza's gebakken, waren echt heerlijk. O+ Met nog wat groenten gerechten erbij. En als toetje de zelfgemaakte tiramisu van de eerdere kookworkshop. Ook erg tof.

De zondag was 'de dag'. Ik kreeg langzaamaan wel een beetje spanning, maar ik hoefde eigenlijk helemaal niets te doen. Geprobeerd nog wat te ontspannend bij het zwembad tot een uur of 4, toen ik me moest gaan omkleden. Ondertussen is de muziek alles op gaan zetten, heeft de bloemist de boog gemaakt en hoefde ik eigenlijk alleen nog maar te lopen. Speech van m'n schoonvader als 'babs' was perfect, de geloften waren mooi, alle mensen waren mooi. Mensen hadden bellenblaas, er waren hapjes en drankjes. We hadden een geweldig duo voor live muziek, zowel tijdens de ceremonie, als tijdens het aperitief en na het diner. Ze waren echt perfect.

Avondeten was ook weer top (aubergine parmigiana, gevulde courgette bloemen, kip/vega rolletjes met geroosterde aardappelen en groenten en als dessert panna cotta en cannoli's.) En ondanks dat we eigenlijk hadden verwacht dat iedereen vooral zou na-dineren, stond uiteindelijk iedereen te dansen. Ik zou niets aan dit hele weekend willen veranderen, heb echt genoten en heb herinneringen gemaakt met iedereen die me lief is. O+

We wachten nog op de echte foto's. Hij heeft ook met een drone gevlogen, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Heb al wel een paar foto's van de gasten gekregen, omdat zo'n verhaal zonder een plaatje toch niet compleet is.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, klinkt echt geweldig (en ziet er ook zo uit)! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204997193
Op de terugweg bij een hypermarche in Frankrijk deze Gü toetjes gehaald. Echt de beste supermarktoetjes ooit. :9 Het is een soort lava-cakeje. Chocolade cake met een zachte topping. Even kort opwarmen. Heel machtig, maar genieten.

pi_204997886
Gefeliciteerd @Myraela, de foto's lichten al een tipje van de sluier (hihaho) van jou in je prachtige jurk, de heerlijke omgeving en fijne sfeer! O+

Welkom thuis @Blues en golfer!

Succes met alle vergaderingen! Ik moet zeggen dat hoewel ik regelmatig geen pauze kan houden, ik toch blij ben dat ik dat soort ellende dan weer niet heb. :P

Gefeliciteerd @Whiskers2009 !
Wat voor vakopleiding doe je?

En... verder zal ik nu vast mensen vergeten :@ . Beetje veel aan mijn hoofd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog 2 weken buffelen, en dan vakantttttie *O* . Dus dan is het enkel nog verbouwen enzulks :+
  woensdag 8 juni 2022 @ 19:52:20 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204998043
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Myraela, de foto's lichten al een tipje van de sluier (hihaho) van jou in je prachtige jurk, de heerlijke omgeving en fijne sfeer! O+

Welkom thuis @:Blues en golfer!

Succes met alle vergaderingen! Ik moet zeggen dat hoewel ik regelmatig geen pauze kan houden, ik toch blij ben dat ik dat soort ellende dan weer niet heb. :P

Gefeliciteerd @:Whiskers2009 !
Wat voor vakopleiding doe je?

En... verder zal ik nu vast mensen vergeten :@ . Beetje veel aan mijn hoofd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog 2 weken buffelen, en dan vakantttttie *O* . Dus dan is het enkel nog verbouwen enzulks :+
De startersmarkt schijnt enorm ingekakt te zijn. Ligt niet aan jouw huis, wel kut.

Onze achterbuurvrouw van het oude huis had maar 4 kijkers, wij in maart nog 22. Echt niet normaal.
Hopelijk doet alsnog iemand een goed bod *O*
pi_204998118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:52 schreef gcjoel het volgende:

[..]
De startersmarkt schijnt enorm ingekakt te zijn. Ligt niet aan jouw huis, wel kut.

Onze achterbuurvrouw van het ouder huis had maar 4 kijkers, wij in maart nog 22. Echt niet normaal.
Hopelijk doet alsnog iemand een goed bod *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 juni 2022 @ 20:02:32 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204998152
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeeel frustrerend zeker met de kennis van nu wordt je alleen maar bozer.
Maar goed gelukkig heb je een optie achter de hand en een fucking mooi huis waar je naartoe gaat!
Lukt het een beetje mensen te vinden?
  woensdag 8 juni 2022 @ 20:08:52 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204998238
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:Myraela, de foto's lichten al een tipje van de sluier (hihaho) van jou in je prachtige jurk, de heerlijke omgeving en fijne sfeer! O+

Welkom thuis @:Blues en golfer!

Succes met alle vergaderingen! Ik moet zeggen dat hoewel ik regelmatig geen pauze kan houden, ik toch blij ben dat ik dat soort ellende dan weer niet heb. :P

Gefeliciteerd @:Whiskers2009 !
Wat voor vakopleiding doe je?

En... verder zal ik nu vast mensen vergeten :@ . Beetje veel aan mijn hoofd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nog 2 weken buffelen, en dan vakantttttie *O* . Dus dan is het enkel nog verbouwen enzulks :+
Balen -O-
Hopelijk gebeurt er nog een wondertje!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 juni 2022 @ 20:10:34 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204998261
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede instelling, maar k* blijft het uiteraard. :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204998309
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frusterend -O-

Maar denk inderdaad maar aan jullie nieuwe huis O+
pi_204998866
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 19:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe huis *G*

En de rest van je spoiler :r en :*
pi_204999104
Thnx luitjes :*
Dan weten jullie ook een beetje waarom ik zo half afwezig was. :)

@gcjoel : Ja , mensen vinden lijkt best aardig te gaan. Er zitten er echt veel in en rondom 't dorp :Y
't Is nu wel nog even wachten op offertes. Dus we gaan zien hoe dat verder gaat verlopen.
  woensdag 8 juni 2022 @ 21:10:30 #237
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204999139
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2022 21:08 schreef Candaasje het volgende:
Thnx luitjes :*
Dan weten jullie ook een beetje waarom ik zo half afwezig was. :)

@:gcjoel : Ja , mensen vinden lijkt best aardig te gaan. Er zitten er echt veel in en rondom 't dorp :Y
't Is nu wel nog even wachten op offertes. Dus we gaan zien hoe dat verder gaat verlopen.
Lijkt wel of het rustiger wordt. Onze stukadoor kan eind juli al. Had ik echt niet verwacht!
Badkamer is ook maar 2 tot 3 maanden wachten. (Nja de aannemer dan, spul regelen we zelf)
pi_204999199
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pfoe! Het was zoveel. We gingen eerst een week met de schoonfamilie op de vakantie, en dat was gewoon heel ontspannen en fijn. Ik had eigenlijk 0 spanning, maakte me alleen een beetje zorgen over het weer. De voorspelling stond op 36 graden. Uiteindelijk is het de dag zelf ook wel warm geweest, maar de ceremonie was om 6 uur, denk rond de 30 graden maar met een lekker windje en we stonden in de schaduw.

Maar toen was het vrijdag, en toen daalde het besef in dat het eigenlijk heel vreemd is dat de belangrijkste mensen in ons leven gewoon allemaal in Toscane naar ons onderweg waren. En dat merkte we al toen we wat vriendinnen op het vliegveld ophaalde en nog meer bekende tegenkwamen. :D

De locatie was gewoon geweldig. Van de ontbijtjes met zelfgebakken gebak, roerei, lekkere vleeswaren, kaas, yoghurt en sapjes. De lunches, met een gedekte tafel en een dagelijks wisselende pasta, salade en extra bijgerecht. Vrijdagavond in de buurt gegeten bij een cocktailbar op de heuvel, lekkere cocktails, bruschetta en pasta. Zaterdagavond hebben ze op de locatie pizza's gebakken, waren echt heerlijk. O+ Met nog wat groenten gerechten erbij. En als toetje de zelfgemaakte tiramisu van de eerdere kookworkshop. Ook erg tof.

De zondag was 'de dag'. Ik kreeg langzaamaan wel een beetje spanning, maar ik hoefde eigenlijk helemaal niets te doen. Geprobeerd nog wat te ontspannend bij het zwembad tot een uur of 4, toen ik me moest gaan omkleden. Ondertussen is de muziek alles op gaan zetten, heeft de bloemist de boog gemaakt en hoefde ik eigenlijk alleen nog maar te lopen. Speech van m'n schoonvader als 'babs' was perfect, de geloften waren mooi, alle mensen waren mooi. Mensen hadden bellenblaas, er waren hapjes en drankjes. We hadden een geweldig duo voor live muziek, zowel tijdens de ceremonie, als tijdens het aperitief en na het diner. Ze waren echt perfect.

Avondeten was ook weer top (aubergine parmigiana, gevulde courgette bloemen, kip/vega rolletjes met geroosterde aardappelen en groenten en als dessert panna cotta en cannoli's.) En ondanks dat we eigenlijk hadden verwacht dat iedereen vooral zou na-dineren, stond uiteindelijk iedereen te dansen. Ik zou niets aan dit hele weekend willen veranderen, heb echt genoten en heb herinneringen gemaakt met iedereen die me lief is. O+

We wachten nog op de echte foto's. Hij heeft ook met een drone gevlogen, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Heb al wel een paar foto's van de gasten gekregen, omdat zo'n verhaal zonder een plaatje toch niet compleet is.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een sprookje! En dat het allemaal zo verliep als jullie in je hoofd hadden.
Heerlijk. ^)
pi_204999323
Wat een bummer, @Candaasje. Helaasch -O-
Jullie gaan er op vooruit in het nieuwe huis. Even doorbuffelen. :*
En op zijn tijd!!! ook een dag met z’n tweeën iets anders doen om op te laden.
I got the T-shirt.

En feli @Whiskers Hoort dit bij je nieuwe functie? w/

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 08-06-2022 21:26:05 ]
  woensdag 8 juni 2022 @ 21:53:14 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204999850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 21:20 schreef AnneX het volgende:
Wat een bummer, @:Candaasje. Helaasch -O-
Jullie gaan er op vooruit in het nieuwe huis. Even doorbuffelen. :*
En op zijn tijd!!! ook een dag met z’n tweeën iets anders doen om op te laden.
I got the T-shirt.

En feli @:Whiskers Hoort dit bij je nieuwe functie? w/
Ja, hoort inderdaad bij mijn nieuwe functie. En ondanks mijn twijfels vooraf echt zeer ruim gehaald, ik had een 9,8 :D *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205000124
Wat vervelend van de verkoop @Candaasje Ik had jullie huis nog aangeboden aan een kennis die perse in de stad wil blijven ;) Maar ze willen ook een huis met tuin want ze denken aan kinderen

Maar wel fijn dat er genoeg mensen te vinden zijn om de grote klussen te doen.
Da’s ook fijn voor @gcjoel
We have far more in common than that which devides us..
pi_205000170
Ik was vandaag bij een studiootje kijken. Let wel, studiooTJE want oef wat was het klein. Ik denk 2,5 bij 6 meter of zo? En daar zit dan je keukenblok in over de hele 2,5 meter van een muur, en nog een vervelende pilaar op ongeveer 2/6 ook. Ik kon me niet voorstellen hoe daar op een zinnige manier mijn meubels in konden. Helaas helaas.

Maar ik kon wel een pakketje met schoenen ophalen bij het pakketpunt *G*
Tweedehandse blauwe lage All Stars. Helemaal uit Frankrijk _O_
Ze zijn zo goed als nieuw, en schoner dan nadat ik ze één dag zou dragen, dus perfect. Voor ¤20. Ik koop alleen nog maar tweedehands All Stars ^O^

Vanavond op avondwandeling met nieuwe schoenen (het regent niet meer *G* ) kwam ik een kat tegen en die had erg veel interesse in de schoenen. Zouden de schoenen bij een kat hebben gewoond eerst? :D
pi_205000186
Jammer @Candaasje . Je zou zeggen dat er genoeg mensen naar zoiets op zoek zouden moeten zijn. :{

@Whiskers2009 gefeli *G*
pi_205000284
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vandaag bij een studiootje kijken. Let wel, studiooTJE want oef wat was het klein. Ik denk 2,5 bij 6 meter of zo? En daar zit dan je keukenblok in over de hele 2,5 meter van een muur, en nog een vervelende pilaar op ongeveer 2/6 ook. Ik kon me niet voorstellen hoe daar op een zinnige manier mijn meubels in konden. Helaas helaas.

Maar ik kon wel een pakketje met schoenen ophalen bij het pakketpunt *G*
Tweedehandse blauwe lage All Stars. Helemaal uit Frankrijk _O_
Ze zijn zo goed als nieuw, en schoner dan nadat ik ze één dag zou dragen, dus perfect. Voor ¤20. Ik koop alleen nog maar tweedehands All Stars ^O^

Vanavond op avondwandeling met nieuwe schoenen (het regent niet meer *G* ) kwam ik een kat tegen en die had erg veel interesse in de schoenen. Zouden de schoenen bij een kat hebben gewoond eerst? :D
:D zou zomaar kunnen.
Fijn he allstars.
Ik heb ze ook weer O+

Balen van weer geen goeie woningruimte joh }:|
pi_205000344
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:47 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pfoe! Het was zoveel. We gingen eerst een week met de schoonfamilie op de vakantie, en dat was gewoon heel ontspannen en fijn. Ik had eigenlijk 0 spanning, maakte me alleen een beetje zorgen over het weer. De voorspelling stond op 36 graden. Uiteindelijk is het de dag zelf ook wel warm geweest, maar de ceremonie was om 6 uur, denk rond de 30 graden maar met een lekker windje en we stonden in de schaduw.

Maar toen was het vrijdag, en toen daalde het besef in dat het eigenlijk heel vreemd is dat de belangrijkste mensen in ons leven gewoon allemaal in Toscane naar ons onderweg waren. En dat merkte we al toen we wat vriendinnen op het vliegveld ophaalde en nog meer bekende tegenkwamen. :D

De locatie was gewoon geweldig. Van de ontbijtjes met zelfgebakken gebak, roerei, lekkere vleeswaren, kaas, yoghurt en sapjes. De lunches, met een gedekte tafel en een dagelijks wisselende pasta, salade en extra bijgerecht. Vrijdagavond in de buurt gegeten bij een cocktailbar op de heuvel, lekkere cocktails, bruschetta en pasta. Zaterdagavond hebben ze op de locatie pizza's gebakken, waren echt heerlijk. O+ Met nog wat groenten gerechten erbij. En als toetje de zelfgemaakte tiramisu van de eerdere kookworkshop. Ook erg tof.

De zondag was 'de dag'. Ik kreeg langzaamaan wel een beetje spanning, maar ik hoefde eigenlijk helemaal niets te doen. Geprobeerd nog wat te ontspannend bij het zwembad tot een uur of 4, toen ik me moest gaan omkleden. Ondertussen is de muziek alles op gaan zetten, heeft de bloemist de boog gemaakt en hoefde ik eigenlijk alleen nog maar te lopen. Speech van m'n schoonvader als 'babs' was perfect, de geloften waren mooi, alle mensen waren mooi. Mensen hadden bellenblaas, er waren hapjes en drankjes. We hadden een geweldig duo voor live muziek, zowel tijdens de ceremonie, als tijdens het aperitief en na het diner. Ze waren echt perfect.

Avondeten was ook weer top (aubergine parmigiana, gevulde courgette bloemen, kip/vega rolletjes met geroosterde aardappelen en groenten en als dessert panna cotta en cannoli's.) En ondanks dat we eigenlijk hadden verwacht dat iedereen vooral zou na-dineren, stond uiteindelijk iedereen te dansen. Ik zou niets aan dit hele weekend willen veranderen, heb echt genoten en heb herinneringen gemaakt met iedereen die me lief is. O+

We wachten nog op de echte foto's. Hij heeft ook met een drone gevlogen, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Heb al wel een paar foto's van de gasten gekregen, omdat zo'n verhaal zonder een plaatje toch niet compleet is.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook nig gefeliciteerd *O* Was je helemaal vergeten :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 juni 2022 @ 22:21:57 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205000410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vandaag bij een studiootje kijken. Let wel, studiooTJE want oef wat was het klein. Ik denk 2,5 bij 6 meter of zo? En daar zit dan je keukenblok in over de hele 2,5 meter van een muur, en nog een vervelende pilaar op ongeveer 2/6 ook. Ik kon me niet voorstellen hoe daar op een zinnige manier mijn meubels in konden. Helaas helaas.

Maar ik kon wel een pakketje met schoenen ophalen bij het pakketpunt *G*
Tweedehandse blauwe lage All Stars. Helemaal uit Frankrijk _O_
Ze zijn zo goed als nieuw, en schoner dan nadat ik ze één dag zou dragen, dus perfect. Voor ¤20. Ik koop alleen nog maar tweedehands All Stars ^O^

Vanavond op avondwandeling met nieuwe schoenen (het regent niet meer *G* ) kwam ik een kat tegen en die had erg veel interesse in de schoenen. Zouden de schoenen bij een kat hebben gewoond eerst? :D
Dat klinkt wel erg krap ja.. :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 8 juni 2022 @ 22:22:20 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205000419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef Tele6 het volgende:
Jammer @:Candaasje . Je zou zeggen dat er genoeg mensen naar zoiets op zoek zouden moeten zijn. :{

@:Whiskers2009 gefeli *G*
Thanks!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205001161
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:10 schreef Tele6 het volgende:
Ik was vandaag bij een studiootje kijken. Let wel, studiooTJE want oef wat was het klein. Ik denk 2,5 bij 6 meter of zo? En daar zit dan je keukenblok in over de hele 2,5 meter van een muur, en nog een vervelende pilaar op ongeveer 2/6 ook. Ik kon me niet voorstellen hoe daar op een zinnige manier mijn meubels in konden. Helaas helaas.

Maar ik kon wel een pakketje met schoenen ophalen bij het pakketpunt *G*
Tweedehandse blauwe lage All Stars. Helemaal uit Frankrijk _O_
Ze zijn zo goed als nieuw, en schoner dan nadat ik ze één dag zou dragen, dus perfect. Voor ¤20. Ik koop alleen nog maar tweedehands All Stars ^O^

Vanavond op avondwandeling met nieuwe schoenen (het regent niet meer *G* ) kwam ik een kat tegen en die had erg veel interesse in de schoenen. Zouden de schoenen bij een kat hebben gewoond eerst? :D
Da’s inderdaad wel heel iniminie. Hoop zo dat je snel iets leuks krijgt. Was dit ook in een huis met medebewoners? Lijkt me niet wanneer je een eigen keuken hebt
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 01:20:50 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205001628
Mogguh. Onderweg naar Schiphol. Om 7:20 vliegen, moet goed gaan, toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 9 juni 2022 @ 05:32:28 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205001733
4:15 stonden we in vertrekhal 3. In een uur en een kwartier bagage ingeleverd en door de security.
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')