Blijkbaar wou Hansi Flick Thilo Kehrer uitproberen in de verdediging. Dat kost een snelle goal vanwege het gebrek aan automatismen. Hofmann schiet dan wel snel 1-1 maar Hongarije had de verdere fouten van Kehrer gewoon af kunnen straffenquote:Op zondag 12 juni 2022 04:57 schreef KingRoland het volgende:
@:sabata wtf is er aan de hand met duitsland
Tja, het is een lang seizoen geweest en deze potjes gaan nergens over. Over een paar weken start de voorbereiding al weer, krankzinnig.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:34 schreef Sked het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat deze interlandperiode flink tegenvalt.
Ik vind de teams eigenlijk niet eens uitstralen dat ze er geen zin in hebben, met enkele uitzonderingen. Het voelt alleen niet echt alsof het ergens om gaat. In september valt de beslissing pas, al zal dat natuurlijk nog meer in het teken staan van het WKquote:Op zondag 12 juni 2022 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, het is een lang seizoen geweest en deze potjes gaan nergens over. Over een paar weken start de voorbereiding al weer, krankzinnig.
Ik had dat gevoel gisteren toch echt wel. Een Nederlands elftal dat zich totaal leegknokt om een overwinning te halen, dat was in een oefenwedstrijd echt nooit gebeurd.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de teams eigenlijk niet eens uitstralen dat ze er geen zin in hebben, met enkele uitzonderingen. Het voelt alleen niet echt alsof het ergens om gaat. In september valt de beslissing pas, al zal dat natuurlijk nog meer in het teken staan van het WK
Onbewust trek je toch je poot terug als het niet om het echie gaat.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de teams eigenlijk niet eens uitstralen dat ze er geen zin in hebben, met enkele uitzonderingen. Het voelt alleen niet echt alsof het ergens om gaat. In september valt de beslissing pas, al zal dat natuurlijk nog meer in het teken staan van het WK
Is dat de topper uit de poule van Turkije?quote:Op zondag 12 juni 2022 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Higler fluit de topper tussen Malta en San Marino.
Nee, van het machtige Estland. Turkije zit bij Luxemburg.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is dat de topper uit de poule van Turkije?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |