Ik dacht even dat het die DJ was, maar die heet Sander Lantingaquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:11 schreef MC-M het volgende:
Ach, Sander Dekker.
Die heeft ook altijd problemen.
de jodenhaat bij Feyenoord is ook wel een dingetjequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hadden ze beter bij ADO Den Haag en FC Den Bosch als test kunnen doen.
Een pilot tegen racisme.quote:
Sander de Kramer mag van mij ook wel flink op zijn gezicht gaan @Zipportalquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het die DJ was, maar die heet Sander Lantinga
Erg jammer.
Sander Schimmelpenninck mag van mij ook wel flink op zijn gezicht gaan. @aTypischquote:Op woensdag 8 juni 2022 13:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sander de Kramer mag van mij ook wel flink op zijn gezicht gaan @:zipportal
Daar starten ze met de pilot hequote:Op woensdag 8 juni 2022 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een stigmatisering dat er weer een plaatje van de Kuip wordt gebruikt.
Tof, dit ga ik wel kijken. Ik hoop dat het wel iets minder try hard moeilijk doen is dan Dark hoor, dat was op het laatst bijna niet meer te volgen. (wel een top serie verder)quote:
Eens, al kwam dat ook door het Duits voor m'n gevoel, daardoor vergat ik ook steeds welk personage welke naam had, laat staan de 4 varianten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tof, dit ga ik wel kijken. Ik hoop dat het wel iets minder try hard moeilijk doen is dan Dark hoor, dat was op het laatst bijna niet meer te volgen. (wel een top serie verder)
Roep dat maar niet in WLR, daar zitten al zijn billenmaten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sander Schimmelpenninck mag van mij ook wel flink op zijn gezicht gaan. @:aTypisch
Verwijder deze post maar, sukkeltje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien even aan je moeder vragen.
Een familiesaga met een bovennatuurlijke twist, die zich afspeelt in een Duitse stad waar de verdwijning van twee jonge kinderen de relaties tussen vier families blootlegt.quote:
Oh. Terecht dus dat ik er nooit van heb gehoord.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een familiesaga met een bovennatuurlijke twist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |