abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204971386
quote:
Dat gaat makkelijk :o Ik denk dat het uiterlijk van de lokker ook een hoop uit maakt. Een kerel van midden 50 met een bierbuik zal wel minder kans maken bij kinderen dan een jong, redelijk uitziend iemand.
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 19:59:01 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204971396
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat gaat makkelijk :o Ik denk dat het uiterlijk van de lokker ook een hoop uit maakt. Een kerel van midden 50 met een bierbuik zal wel minder kans maken bij kinderen dan een jong, redelijk uitziend iemand.
Ik bedoel maar ... :{
pi_204971430
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:59 schreef maily het volgende:

[..]
Ik bedoel maar ... :{
Nu weet je natuurlijk niet in hoeverre dat kind thuis de belangrijke les heeft geleerd.

Die vader heeft duidelijk wel een les geleerd ^O^
pi_204971491
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nou dat is dus een rare gedachtegang. Het is vertrouwen winnen. Met een ritje naar huis, of indruk maken met een vrachtwagen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204971559
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou dat is dus een rare gedachtegang. Het is vertrouwen winnen. Met een ritje naar huis, of indruk maken met een vrachtwagen.
Is ook een factor ja. Maar ik denk dat die 50 plussers wel wat meer moeite moeten doen. Uiteindelijk zal het ze ook wel lukken (of niet).
pi_204971589
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is ook een factor ja. Maar ik denk dat die 50 plussers wel wat meer moeite moeten doen. Uiteindelijk zal het ze ook wel lukken (of niet).
Uh....Michel Stokx. Drie bekent en waarschijnlijk vele meer. Dat was geen John Travolta qua looks
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_204971606
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:44 schreef Noek het volgende:

[..]
Welke risico’s dan want Gino was een balletje aan t trappen vlakbij zn huis.

Ik zou als instantie wel zo’n Donny en zn gangen gaan checken en als die allemaal kinderen zou gaan volgen, zou ik hem maar even in de smiezen gaan houden.
Laten we het erop houden dat er meerdere risico's zijn. Het meelokken wat nu is gebeurd oftewel de "klassieke" manier is natuurlijk wel gelijk de meest gevaarlijke. Maar onderschat tegenwoordig ook zeker het digitale risico niet! Kinderen worden op heel jonge leeftijd blootgesteld aan gevaren waar sommige ouders blijkbaar nog altijd te weinig weet van hebben.
  Spellchecker zondag 5 juni 2022 @ 20:22:57 #83
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204971639
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Een puppy ....
  zondag 5 juni 2022 @ 20:25:52 #84
338319 ZarB
Piña colada
pi_204971663
quote:
99s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:14 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik zat van de week een docu van Louis Theroux te kijken. By reason of insanaty. Over mensen die een misdrijf hadden gepleegd, daar geen gevangenisstraf voor kregen maar verplicht opgenomen waren in een instelling.
Daarbij zag je ook patiënten die volgens de deskundigen geen gevaar meer vormden en vrijgelaten werden. Er waren er zeker twee bij waarvan je al kon zien dat het zeker weer mis zou gaan. Onvoorstelbaar.
De herhaling is trouwens vanavond om 23.30 op NPO3. Was in de USA.
Dat is een heel.goede docu en de setting is vergelijkbaar met fpk's en fpc's ("tbs klinieken") hier in NL. Ik heb daar zelf gewerkt. Interessante docu maar idd heb ik 'm ook met kromme tenen gekeken, maar dat is vooral vanuit onderbuikgevoel.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204971722
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:22 schreef maily het volgende:

[..]
Een puppy ....
Koos Hertogs had de smoes van 'n konijntje.

Denk dat het voor kwaadwillenden geen hogere wiskunde is bij jongere kinderen.
pi_204971743
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Koos Hertogs had de smoes van 'n konijntje.

Denk dat het voor kwaadwillenden geen hogere wiskunde is bij jongere kinderen.
Ja precies dan maakt een bierbuik niet veel uit
pi_204971770
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja precies dan maakt een bierbuik niet veel uit
Denk ik ook.

Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
pi_204971775
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk ik ook.

Over Stockx was de algemene consensus ook wel dat 'ie op het eerste indruk een vriendelijke man was. Geen griezel of zo, waar iedereen meteen wegdook als 'ie eraan kwam...
Nee een hele lieve man. Ook op zijn werk
pi_204971887
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:19 schreef LAUWESTYLE het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat er meerdere risico's zijn. Het meelokken wat nu is gebeurd oftewel de "klassieke" manier is natuurlijk wel gelijk de meest gevaarlijke. Maar onderschat tegenwoordig ook zeker het digitale risico niet! Kinderen worden op heel jonge leeftijd blootgesteld aan gevaren waar sommige ouders blijkbaar nog altijd te weinig weet van hebben.
En helaas is je kind echt nergens veilig. Niet thuis bij je familie (misbruik komt het meest voor in de familie), niet op school, niet bij het turnen, niet op een voetbalveldje bij huis.
Daarom is vallen over Instagram zinloos. Daar zit het grote gevaar niet voor jonge kinderen.
Go hard or go home
pi_204971933
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:54 schreef Noek het volgende:

[..]
En helaas is je kind echt nergens veilig. Niet thuis bij je familie (misbruik komt het meest voor in de familie), niet op school, niet bij het turnen, niet op een voetbalveldje bij huis.
Daarom is vallen over Instagram zinloos. Daar zit het grote gevaar niet voor jonge kinderen.
Ik ben het niet met je eens. Afschermen van internet kan je doen
pi_204971960
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben het niet met je eens. Afschermen van internet kan je doen
Je kan ze ook niet laten voetballen.
Go hard or go home
pi_204971963
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:05 schreef Noek het volgende:

[..]
Je kan ze ook niet laten voetballen.
Jajajajaja
pi_204971977
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Go hard or go home
pi_204971986
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Maar lekker boeiend ook. Een rover komt wel aan zn prooi. Beter schermen ze die af.
Of zorg je dat hij niet gaat roven
  zondag 5 juni 2022 @ 21:10:17 #95
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204972004
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:06 schreef Noek het volgende:
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
  zondag 5 juni 2022 @ 21:10:58 #96
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204972007
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:08 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Of zorg je dat hij niet gaat roven
Je wil hem elke week een kind aanbieden? :?
  FOK!fotograaf zondag 5 juni 2022 @ 21:13:27 #97
842 Zorro
Z
pi_204972022
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Uit de jeugdgevangenis.
Twee vliegen in 1 klap.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_204972032
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat lijkt mij wat veel
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2022 @ 21:16:12 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204972047
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 21:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Opsluiten hoeft niet, een gps chip kan een alternatief zijn. Zien ze direct of iemand teveel bij speeltuinen rondhangt of vaak bij een vereniging komt. Kunnen ze die vereniging direct melden om de VOG’s te controleren.
VOG is niet waterdicht, stel, stel dat iemand een fout heeft begaan en dit wordt niet gemeld, dan komt er dus niets in de VOG te staan.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_204972075
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:54 schreef Noek het volgende:

[..]
Dat klopt allemaal wel. Daarin ben ik het ook zeker eens. Maar contact is wel zo gelegd. Op speelse manier proberen dit soort types kinderen dingen te laten doen omdat ze iets beloofd wordt of omdat het zogezegd stoer is. Tegoedkaarten voor games zodat ze nieuwe skins kunnen kunnen kopen bijvoorbeeld. Daarbij komen ze er ook makkelijk achter waar je kind woont of op school zit, dus ik vind dat risico ook zeker niet te onderschatten. Je hoort en ziet er vaak genoeg items over in de media dat hier groot gevaar in schuilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')