SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Het is dat ik vanwege mn heupoperatie een half jaar thuis gezetenn heb, en dat ik zolang aan het re-integreren ben genoeg rust overhoud, maar zodra ik tegen de 40 u aan zit, zal ik ws een week of 5-6 vrij moeten nemen omdat het verlof+de uren die daar vorig jaar naartoe zijn overgeboekt er nog staan en ik er aan het eind van het jaar maar 80 mag meenemen.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
ik heb 6 lange weekenden van 4 dagen in de zomer
en nog een weekje over voor het najaar
Hoop dat je snel hersteld en daar nog van kan genietenquote:Op zondag 5 juni 2022 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is dat ik vanwege mn heupoperatie een half jaar thuis gezetenn heb, en dat ik zolang aan het re-integreren ben genoeg rust overhoud, maar zodra ik tegen de 40 u aan zit, zal ik ws een week of 5-6 vrij moeten nemen omdat het verlof+de uren die daar vorig jaar naartoe zijn overgeboekt er nog staan en ik er aan het eind van het jaar maar 80 mag meenemen.
misschien toch een kabeltje kopen of een wifi versterkerquote:Op zondag 5 juni 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
Ik was heel even blij met glasvezel maar mijn wifi is voor in huis echt alleen maar slechter geworden. Het is echt om te janken de laatste weken.YouTube kan ik bijna niet meer kijken als ik hier zit en Spotify stopt er ook steeds mee. Heb ook vet vaak gewoon helemaal geen netwerk meer. Enige wat beetje goed werkt is FOK! haha.
Dat was met mijn brakke internetverbinding eerst wel een stuk minder.Hoopte juist dat het wat stabieler zou werken ipv slechter.
Kabel gaat niet gebeuren. Versterker kan maar was ik de 3 jaar ervoor ook niet nodig.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
misschien toch een kabeltje kopen of een wifi versterker
Bankhangen ben ik op dit moment gweoon een beetje zat, is leuk voor een maandje, maar noodgedwongen van begin november tot half april is een beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:36 schreef Karzai het volgende:
Ben ook een keer landurig ziek geweest toen had ik de hele maand december vrij, maar niks mee gedaan alleen maar op de bank gehangen
ja wordt je ook behoorlijk gaar van, alle series op netflix gezienquote:Op zondag 5 juni 2022 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bankhangen ben ik op dit moment gweoon een beetje zat, is leuk voor een maandje, maar noodgedwongen van begin november tot half april is een beetje teveel van het goede.
kan je wel de deur uit of helemaal niet?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bankhangen ben ik op dit moment gweoon een beetje zat, is leuk voor een maandje, maar noodgedwongen van begin november tot half april is een beetje teveel van het goede.
Ik ben alweer aan het werk(voor 3x 2 uur in de week) en tot de operatie kon ik iig nog mn eigen boodaschappen doen(alhoewel dat de 3-2 weken voor mn operatie bijna drie kwartier kostte voor 300 meter, en ik daarna 2 uur op bed lag en het de eerste 3 weken na mn operatie niet mogelijk was), maar nu gaat alles prima, zolang ik het maar rustig aan doe.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je wel de deur uit of helemaal niet?
The ace of spades! chop chop chopquote:Op zondag 5 juni 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Stom genoeg had ik buiten tijdens het onkruid wieden wel weer volop bereik.! Voortuin zit naast deze kamer.
Metal in je oren en onkruid wieden is een top combinatie.
Ik was van plan om wat games in mn backlog uit te spelen, is deels gelukt.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wordt je ook behoorlijk gaar van, alle series op netflix gezien
De supermarkt is gewoon openquote:Op zondag 5 juni 2022 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
Vergeten boodschappen te bestellen, dus pizza als lunch en sushi vanavond
En ik was zo goed en gezond bezig :’) was..
Is officieel toch ook fruit?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:51 schreef Karzai het volgende:
Ik heb genoeg voer in huis voor 3 dagen, alleen het fruit is op, wel nog 3 avocado's
Hier sinds 16u gister niet, tot dinsdag. Bevalve een handvol miniwinkels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |