Toch maar even gekeken maar neequote:
quote:
Ok Bal Rhymzquote:
Positiefquote:Op zondag 5 juni 2022 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu nog nietmaar merk echt verschil nu
Zelftestje gedaan?quote:
Heb je een link?quote:Op zondag 5 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in de buurt hebben ze een lelijk kantoorgebouw uit de jaren zestig omgebouwd tot ‘appartementencomplex’. Vraagprijzen tussen de 4 en 8 ton![]()
Zijn gewoon kutflatjes.![]()
Mensen gaan ook helemaal los in de comments op facebook
das wel een hoop ja, maar dat kan in deze marktquote:Op zondag 5 juni 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in de buurt hebben ze een lelijk kantoorgebouw uit de jaren zestig omgebouwd tot ‘appartementencomplex’. Vraagprijzen tussen de 4 en 8 ton![]()
Zijn gewoon kutflatjes.![]()
Mensen gaan ook helemaal los in de comments op facebook
Dat zou het zijnquote:
Hier nog geen onweer gehad, denk tegen de avond pasquote:Op zondag 5 juni 2022 08:04 schreef LTVDK het volgende:
Het onweer was er vroeg bij vannacht, dacht dat het pas tegen de ochtend zou komen
Of Bal Dalal (zo heet de zangers en rijmt ook nog)quote:
O dat is mooi, helemaal toppiequote:
Het gebouw was van de gemeente als ik me niet vergis. Die hadden het ook aan een corporatie kunnen verkopen om er betaalbare starterswoningen van te maken. Schaamteloos graaigedrag.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel een hoop ja, maar dat kan in deze markt
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend johquote:
quote:Ze is chique. Houdt van luxe. En heeft oog voor de kleinste details. Ja, De Margaretha woont graag op niveau. De exclusieve aluminium gevel met goudkleurige gloed geeft al iets prijs van wat u binnen kunt verwachten, in elk van de 31 appartementen.
ja ditlas ik ook netquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De tering, elke zin op die pagina is tenenkrommend joh
[..]
kapitalisme in een notendopquote:Op zondag 5 juni 2022 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gebouw was van de gemeente als ik me niet vergis. Die hadden het ook aan een corporatie kunnen verkopen om er betaalbare starterswoningen van te maken. Schaamteloos graaigedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |