Verloren zussenquote:
met mayo?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vandaag doe ik eens gek en doe k sushi
Als ik buienradar mag geloven komt het hier vanavond pas.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Net op tijd terug van het wandelen, het begint alweer te druppen
Toen ik vanochtend wegging leek het er ook op dat het pas in de loop van de middag zou komen en nu hangt die bui er al bijna bovenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik buienradar mag geloven komt het hier vanavond pas.
quote:
Dit moet je een keer proberen.quote:
met dit soort drukkende lucht heeft het weinig zin om afhankelijk te zijn van een radar, en is buienalarm doorgaans nog betrouwbaarder.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt buienalarm niet op basis van buienradar?quote:Op zondag 5 juni 2022 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met dit soort drukkende lucht heeft het weinig zin om afhankelijk te zijn van een radar, en is buienalarm doorgaans nog betrouwbaarder.
Ik werk doorgaans buiten, en kan vanuit persoonlijke ervaring meedelen dat het doorgaans zo werkt.
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja neem em maar. Anders had k metro genomen. Duurt langer en geen korting.
Vanaf hs moet k tever lopen. Geen zin in
Weet ik niet, ik gebruik beide, radar meer voor de pollen/muggen/UV en alarm meer voor de korte termijn voorspelling.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Werkt buienalarm niet op basis van buienradar?
Ja dat zag k ook. Maar goed zit nu in de sprinter dankzij jou :pquote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.
Mensen houden niet van stoppen, daardoor lijkt het dat ze langer onderweg zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 13:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar intercity naar HS en dan overstappen op die sprinter is nog steeds sneller.
Het is hier net begonnen met regenenquote:Op zondag 5 juni 2022 12:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend wegging leek het er ook op dat het pas in de loop van de middag zou komen en nu hangt die bui er al bijna boven
is de was al droog?quote:Op zondag 5 juni 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had alleen beddengoed buiten hangen, de rest staat binnen.quote:
Hier begint het ook steeds harder te regenenquote:
3 maanden lang op vakantiequote:Op zondag 5 juni 2022 13:24 schreef Karzai het volgende:
ik kan nog een vakantie plannen nu ik toch geen balkon ga bouwen
Boterhammen met kaas 💪🏻quote:Op zondag 5 juni 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Zouden wij daarom zo'n sterk ras zijn als Nederlanders, doordat het hier zo vaak benauwd is, de zwaartekracht is in West-Europa ook al sterker dan op de rest van de planeet, gevolg, woeste witte krijgers van edelstaal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |