Oh absoluut. Maar het zou mij verbazen als ook maar 10% van de verenigingen om een VOG vraagt voor dat soort klusjes.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ook tussen vaders en (ex)jeugdspelers kunnen rotte appels zitten.
Al besprokenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:13 schreef StaceySinger het volgende:
Onze reporter Rosalie Pieters sprak in Geleen met enkele buurtbewoners. Volgens hen doet het gerucht de ronde dat er een link is met een kinderlokker, voor wie in het voorjaar al voor gewaarschuwd werd. Die man verplaatste zich in een grijze Tesla en benaderde kinderen aan speelpleintjes en scholen.
video in Link
Bij onze vereniging is het zelfs tamelijk nieuw dat we een vertrouwenspersoon hebben. Daar was een jaar of 5 geleden ook geen sprake van.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar het zou mij verbazen als ook maar 10% van de verenigingen om een VOG vraagt voor dat soort klusjes.
link ?quote:
Heeft die een VOG?quote:Op zondag 5 juni 2022 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij onze vereniging is het zelfs tamelijk nieuw dat we een vertrouwenspersoon hebben. Daar was een jaar of 5 geleden ook geen sprake van.
Ik ken het sollicitatieproces niet maar voor die functie kan ik me voorstellen dat er wel een achtergrondcheck is gedaan ja.quote:
Klopt maar de politie heeft het lichaam gevonden op aanwijzing van hem.. zegt al genoeg hequote:Op zondag 5 juni 2022 09:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt, zou ik niet op zijn Facebook-pagina gaan kijken naar wat mensen hem toewensen. Heb ik net gedaan.
Whoh.
Hij is officieel toch alleen nog verdachte? Of vergis ik me?
Ik gok dat als de politie Donny in Kerkrade en omgeving ziet rondrijden in een Tesla, dat ze wel even vragen hoe hij aan dat ding komt. Vooral met zijn reputatie.quote:
Is speculeren verboden? Heb je daar een linkje van?quote:Op zondag 5 juni 2022 10:50 schreef Mansjester het volgende:
Dit soort reeksen moet je eigenlijk uit preventie nadat er een uitkomst is al naar BNW verplaatsen. Er komt alleen maar meer kansloos gespeculeer
Het is ineens veranderd van "De man met de Tesla" in "De 3 mannen in de Tesla" en de verdachte zou een van die 3 zijn.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat als de politie Donny in Kerkrade en omgeving ziet rondrijden in een Tesla, dat ze wel even vragen hoe hij aan dat ding komt. Vooral met zijn reputatie.
Dus de man in de Tesla bestaat niet, of het is heel iemand anders. Dat laatste zou natuurlijk erg verontrustend zijn.
Heb net ook even gekeken jaquote:Op zondag 5 juni 2022 09:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als je dat al erg vindt, zou ik niet op zijn Facebook-pagina gaan kijken naar wat mensen hem toewensen. Heb ik net gedaan.
Whoh.
Hij is officieel toch alleen nog verdachte? Of vergis ik me?
Mensen gaan vaak behoorlijk ver om dit soort zaken op zichzelf te kunnen betrekkenquote:Op zondag 5 juni 2022 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ineens veranderd van "De man met de Tesla" in "De 3 mannen in de Tesla" en de verdachte zou een van die 3 zijn.
Behoorlijk bizar, dat zo'n hele omschrijving 2 maanden later anders wordt zodat de verdachte in het plaatje past.
Zoals blijkbaar ook 2 jongetjes sterk op elkaar kunnen lijken, kunnen 2 volwassen mannen dat natuurlijk ook.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok dat als de politie Donny in Kerkrade en omgeving ziet rondrijden in een Tesla, dat ze wel even vragen hoe hij aan dat ding komt. Vooral met zijn reputatie.
Dus de man in de Tesla bestaat niet, of het is heel iemand anders. Dat laatste zou natuurlijk erg verontrustend zijn.
Who cares.quote:Op zondag 5 juni 2022 09:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oké , en waar staat volgens jou dan Donny de eigenaar was van deze plantage of ook maar enigszins betrokken?
Bedankt, Bettyquote:Op zondag 5 juni 2022 11:26 schreef Tengano het volgende:
Ik vind dit wel een hele praktische tip. Betrek je kind om zichzelf te kunnen beschermen. Blijf niet eindeloos zorgen, beschermen en je zorgen maken over je kind want ook dat is schadelijk. Daarmee breng je een beeld over dat je kind niet in staat is om voor zichzelf te zorgen en niet goed genoeg is om dingen (aan) te kunnen. En dat nemen ze mee voor de rest van hun leven. I kid you not.
Beter geef je dus een kind een stuk verantwoordelijkheid door melding te maken van dergelijke incidenten en zelf aan de bel te trekken. Dat geeft zelfvertrouwen ipv geprojecteerde angst en onzekerheid.
[ twitter ]
Eh nou jij beweert dat zijn huis is afgefikt door een wietplantage. Dit klopt niet of blijkt in elk geval nergens uit, dus kom je nu maar met "who cares?"quote:Op zondag 5 juni 2022 11:25 schreef Za het volgende:
[..]
Who cares.
Tijdens het verhoor vertelde Donny M. de plek waar hij Gino had neergelegd, bij een uitgebrande woning aan de Opbraakstraat in Geleen, de woning was 2 weken geleden uitgebrand en waar mogelijk een link is met Donny M. die al een fors strafblad heeft voor diverse delicten.
https://www.hbpmedia.nl/l(...)age-in-was-gevonden/
Eens ik zou hem op slot gooien.quote:Op zondag 5 juni 2022 10:50 schreef Mansjester het volgende:
Dit soort reeksen moet je eigenlijk uit preventie nadat er een uitkomst is al naar BNW verplaatsen. Er komt alleen maar meer kansloos gespeculeer
Lees mijn post terug, ik heb niets beweerd over zijn huis, daarbij interesseert het me geen fuck.quote:Op zondag 5 juni 2022 11:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
Eh nou jij beweert dat zijn huis is afgefikt door een wietplantage. Dit klopt niet of blijkt in elk geval nergens uit, dus kom je nu maar met "who cares?"
Wat komen jullie hier dan precies doen als je vindt dat er niets interesants meer over deze zaak valt te zeggen?quote:Op zondag 5 juni 2022 11:36 schreef Za het volgende:
Eens ik zou hem op slot gooien.
Jongen is niet meer in leven, dader opgepakt, wat valt er nog over te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |