abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2022 @ 14:32:56 #226
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204968835
Woensdag stille tocht in Kerkrade voor 9-jarige Gino

https://www.telegraaf.nl/(...)e-voor-9-jarige-gino
quote:
Goede afspraken over de route zijn belangrijk, weet ze. ,,Er rijden enkele getunede auto's mee, die laag op de weg liggen. Drempels kunnen dan een probleem zijn. Of er moeten voorzieningen worden getroffen zodat ze toch over de drempels kunnen."
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 5 juni 2022 @ 14:33:25 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204968837
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef wizzer het volgende:
HLN heeft een aantal video's gepost over deze trieste zaak.
Ook van de jongetjes die voetbalden met de verdachte en slachtoffer.

1 link https://www.hln.be/video/(...)rmiste-gino-9-307878
Ik snap ten eerste niet dat ze dat kind interviewen. En ten tweede niet dat ze zijn of haar volledige naam gebruiken.
pi_204968906
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:26 schreef RapaNui het volgende:

[..]
Dat is mij niet duidelijk, maar in dat vonnis kreeg hij 4 weken gevangenisstraf opgelegd en werd zijn rijbevoegdheid voor 6 maanden ontzegd. Beide met een proeftijd van 2 jaar.
Het is natuurlijk een teringlijer, maar lees vooralsnog niet veel waardoor hij geen VOG als trainer zou kunnen krijgen. Op dat moment dan :')
pi_204968908
Donny is toch niet de onbekende man die met ze voetbalden?
pi_204968912
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik snap ten eerste niet dat ze dat kind interviewen. En ten tweede niet dat ze zijn of haar volledige naam gebruiken.
Dat ben ik met je eens, ze waren al op tv voor Gino gevonden werd. Ze hebben hem, waarschijnlijk, als een na laatste levend gezien. En hadden belangrijke informatie. Ik hoop dat ze hierna beter worden begeleid. Beseffen wellicht nog niet echt wat hun overkomen is en waar ze aan ontsnapt zijn. De (groot)ouders staan de interviews en camera's toe. :?
  zondag 5 juni 2022 @ 14:49:15 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204968948
Jeetje wat een drek ook op twitter, allemaal verschillende random verhalen over wat Donny al allemaal eerder had gedaan van wilde overvallen tot allerlei verschillende zedenzaken. Verschillende Donnies op de foto als de Donny. Mensen die andere mensen helemaal de huid vol schelden als ze vragen om een bron "jij zal ook wel zon pedo zijn!!!11!". Onderbuik Nederland die alles en iedereen de schuld geven, de hele politie heeft Donny vast geholpen, het is de schuld van D66 etc. :')
  zondag 5 juni 2022 @ 14:49:18 #232
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204968949
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:42 schreef wizzer het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, ze waren al op tv voor Gino gevonden werd. Ze hebben hem, waarschijnlijk, als een na laatste levend gezien. En hadden belangrijke informatie. Ik hoop dat ze hierna beter worden begeleid. Beseffen wellicht nog niet echt wat hun overkomen is en waar ze aan ontsnapt zijn. De (groot)ouders staan de interviews en camera's toe. :?
Dat was een interview voor het jeugdjournaal.
pi_204968969
quote:
83s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:49 schreef Momo het volgende:
Jeetje wat een drek ook op twitter, allemaal verschillende random verhalen over wat Donny al allemaal eerder had gedaan van wilde overvallen tot allerlei verschillende zedenzaken. Verschillende Donnies op de foto als de Donny. Mensen die andere mensen helemaal de huid vol schelden als ze vragen om een bron "jij zal ook wel zon pedo zijn!!!11!". Onderbuik Nederland die alles en iedereen de schuld geven, de hele politie heeft Donny vast geholpen, het is de schuld van D66 etc. :')
Bij zo'n gebeurtenis als deze wordt het wel duidelijk hoeveel zwakzinnigen er in Nederland rondlopen.
  zondag 5 juni 2022 @ 14:53:55 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204968978
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ja de lokaties kloppen iig wel. Ik weet alleen niet zeker of het precies die huizen zijn. Ik had geen huisnummers maar kon wel de straatnamen terugvinden. Die staan in het artikel onderaan in de link.

Opbraakstraat 38 en 40 was die brand.
https://www.1limburg.nl/e(...)rand-woningen-geleen
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 5 juni 2022 @ 14:54:44 #235
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204968983
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat was een interview voor het jeugdjournaal.
Nee. Het was het linkje van hnl.be hierboven. Niks geen jeugdjournaal. En die interviewster stelt ook wel vrij suggestieve vragen.
  zondag 5 juni 2022 @ 14:55:46 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204968991
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dit.
En dan boeit het me niets of het voor het Jeugdjournaal is of voor Hart van Nederland, waar ik voor die eerste een zwak heb en een ontiegelijke hekel aan die laatste heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juni 2022 @ 14:56:18 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204968996
Sowieso alle mensen die ik in de media heb gezien, zijn niet de meest snuggere. Sorry ik wil niet hele volksstammen over één kam scheren. Maar gisteren op hart van Nederland ook.
Dus de ouders van deze kinderen. Misschien denken ze wel ja ga maar op tv. Ik weet het niet
  zondag 5 juni 2022 @ 15:00:31 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204969023
Als je doorklikt op die HLn.be site (Is dit het Belgische equivalent van Telegraaf??) Dan is er ook een filmpje waar wordt gezegd dat dat van de Tesla waarschijnlijk niet helemaal waar is. En dat de politie daar zeker wat mee heeft gedaan, maar dat er geen mensen aangifte zijn gaan doen.
https://www.hln.be/video/(...)sociale-media-308137
pi_204969040
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee. Het was het linkje van hnl.be hierboven. Niks geen jeugdjournaal. En die interviewster stelt ook wel vrij suggestieve vragen.
Ik denk dat Ootjekatootje refereerde aan het al eerdere geplaatste item van het jeugdjournaal waarin de
jongetjes ook al even kort aan het woord komen.

bron

Maakt verder ook niet uit. Klaarblijkelijk zijn er verschillende media geweest die hebben gesproken met die jochies.
  zondag 5 juni 2022 @ 15:05:09 #240
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969070
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:53 schreef matthijst het volgende:
Opbraakstraat 38 en 40 was die brand.
https://www.1limburg.nl/e(...)rand-woningen-geleen
Dat ligt dan inderdaad hemelsbreed 100 meter van elkaar af; vindplaats Gino en woning Donny. En je kunt dat stuk dus ook rechtsstreeks wandelen omdat je door dat stukje groen loopt. Daar zal 's nachts ook wel niemand te zien zijn; geen verlichting daar lijkt mij zo.

En ik kan mij ook niet voorstellen dat hij Gino daar overdag heeft neergelegd. Meest waarschijnlijke moment van die plaatsing is dan in de nacht van woensdag op donderdag, en anders de nacht daarop.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 15:12:22 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 15:11:16 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204969122
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als er echt nog twee andere mannen in de Tesla zaten, vind ik dat wel iets om je zorgen over te maken.

Want waar zijn die andere twee nu dan?
Het is vooral zorgwekkend dat er toen het gebeurde alleen maar berichten over "een man in een Tesla" waren en dat het nu ineens spontaan 3 mannen zijn geworden omdat een 22-jarige Geleense werkloze geen Tesla kan rijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 5 juni 2022 @ 15:12:39 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204969131
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:56 schreef amaranta het volgende:
Sowieso alle mensen die ik in de media heb gezien, zijn niet de meest snuggere. Sorry ik wil niet hele volksstammen over één kam scheren. Maar gisteren op hart van Nederland ook.
Dus de ouders van deze kinderen. Misschien denken ze wel ja ga maar op tv. Ik weet het niet
Kinderen (zeker van die leeftijd) kun je dat niet kwalijk nemen, die hebben ten eerste geen idee van de impact, ten tweede vinden ze het al snel interessant als er een camera is.
Maar dat die (groot)ouders er geen stokje voor steken is ronduit bizar.

Overigens weet ik ook dat sommige media zich van zulke hufterige tactieken bedienen dat je het mensen bijna niet kwalijk kunt nemen dat ze reageren voor ze zich goed en wel realiseren wat er aan de hand is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204969181
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Kinderen (zeker van die leeftijd) kun je dat niet kwalijk nemen, die hebben ten eerste geen idee van de impact, ten tweede vinden ze het al snel interessant als er een camera is.

Overigens weet ik ook dat sommige media zich van zulke hufterige tactieken bedienen dat je het mensen bijna niet kwalijk kunt nemen dat ze reageren voor ze zich goed en wel realiseren wat er aan de hand is.
Die ouders staan waarschijnlijk trots foto's te nemen omdat hun kind op tv is.

Zelfde dat er nu opeens een tokkie een stille tocht wil organiseren, maar er wel rekening gehouden moet worden met de lage auto's.
Dat zou toch echt mijn allerlaatste zorg zijn :')
Hell To The Liars
  zondag 5 juni 2022 @ 15:19:15 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204969183
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb het linkje van het jeugdjournaal nu ook bekeken. En daar worden zowel moeder als zoon geïnterviewd.
  zondag 5 juni 2022 @ 15:19:55 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204969187
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
Die ouders staan waarschijnlijk trots foto's te nemen omdat hun kind op tv is.

Zelfde dat er nu opeens een tokkie een stille tocht wil organiseren, maar er wel rekening gehouden moet worden met de lage auto's.
Dat zou toch echt mijn allerlaatste zorg zijn :')
Voor mij past in het zelfde straatje dat er gisteren al balonnen werden opgelaten.
pi_204969192
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat ligt dan inderdaad hemelsbreed 100 meter van elkaar af; vindplaats Gino en woning Donny. En je kunt dat stuk dus ook rechtsstreeks wandelen omdat je door dat stukje groen loopt. Daar zal 's nachts ook wel niemand te zien zijn; geen verlichting daar lijkt mij zo.

En ik kan mij ook niet voorstellen dat hij Gino daar overdag heeft neergelegd. Meest waarschijnlijke moment van die plaatsing is dan in de nacht van woensdag op donderdag, en anders de nacht daarop.
In dat kader is onderstaande passage wel interessant.

,,Donderdagavond zag ik hem nog wel lopen, met een andere, gezette jongen die ik niet eerder had gezien. Het was alsof er niets aan de hand was. Maar dat blijkt nu dus wel anders te zijn…”

Aldus Stefan (buurtvader/bewoner)

Komt uit het eerder geplaatste artikel in de Telegraaf (Premium).
  zondag 5 juni 2022 @ 15:27:21 #247
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204969244
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:05 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op het pad wel, achter die huizen:

Zicht richting die flat, daar zie ik zo geen lampen:
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 5 juni 2022 @ 15:27:26 #248
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969246
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:21 schreef Stupidisco het volgende:

[..]
In dat kader is onderstaande passage wel interessant.

,,Donderdagavond zag ik hem nog wel lopen, met een andere, gezette jongen die ik niet eerder had gezien. Het was alsof er niets aan de hand was. Maar dat blijkt nu dus wel anders te zijn…”

Aldus Stefan (buurtvader/bewoner)

Komt uit het eerder geplaatste artikel in de Telegraaf (Premium).
De politie zal dan wel geinteresseerd zijn in het signalement van die man. Was deze man betrokken bij dit delict? En op welke manier? Als de buurman hem nog nooit gezien had, hoe hadden ze dan contact met elkaar gekregen en waarom? Was dat wellicht in het kader van dit delict.

We moeten nog een hoop geduld hebben voordat we dat allemaal via de tweets van mevrouw Belleman te horen krijgen en we dat alles hier met rillingen vernemen.
pi_204969250
quote:
83s.gif Op zondag 5 juni 2022 14:49 schreef Momo het volgende:
Maar ondertussen wel lekker op Twitter blijven hangen. Why?
Go hard or go home
  zondag 5 juni 2022 @ 15:32:06 #250
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969285
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 15:27 schreef matthijst het volgende:
Op het pad wel, achter die huizen:
[ afbeelding ]

Zicht richting die flat, daar zie ik zo geen lampen:
[ afbeelding ]
Ja, maar als je daar om een uur of 2:00 in de nacht van woensdag op donderdag (of de nacht daarop) rondstruint zie je daar geen kip natuurlijk. Ziet er niet uit als een pauperwijk; de meesten mensen moesten de volgende dag werken en liggen dan al op bed.

Het is met name dat laatste stukje waar dan verlichting brandt. Dat pad moet je even oversteken en gelijk die tuin in.

En er zijn nog wat bosjes waar je even achter weg kunt duiken als het nodig is. Moet er niet toevallig een hont meelopen, want die slaat wel aan dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')