Ik zie wel wat je bedoelt ja!quote:
Ok, maar hoe komt ze dan op het idee dat het een goed idee is die te dragen voor een miljoenenpubliek?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Sandra komt net terug van de slaapkamer in haar stoute negligeetje
Dat moet je aan Sandra vragenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ok, maar hoe komt ze dan op het idee dat het een goed idee is die te dragen voor een miljoenenpubliek?
je vergeet 2011quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Van alle Lena's die ooit hebben meegedaan vind ik dit de minste.
(De andere twee die ik kan bedenken waren duitsers. In 1981 en 2010)
Ik ben het met je eens dat die beter warenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Van alle Lena's die ooit hebben meegedaan vind ik dit de minste.
(De andere twee die ik kan bedenken waren duitsers. In 1981 en 2010)
De jaren '00 worden over het algemeen ook als vrij zwak gezien. 2009 zie ik persoonlijk wel als de omslag; daarna werd het geleidelijk aan veel beterquote:
Is een prima interval, ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
Beetje Riverdance-light, maar leuk gedaan
Thanks! Leuk dat je erbij was en trusten voor straksquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:55 schreef H_T het volgende:
Ik blijf niet hangen voor de puntentelling vandaag. Veel plezier nog!
Volgens het scorebord bij de Nquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is Nederland bij de N of bij T vanwege The Netherlands?
De Belgen zijn niet altijd te vertrouwenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:12 schreef Sableheart het volgende:
Beter een goede buur dan een verre vriend
In die gevallen zijn ze geen goede buurquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Belgen zijn niet altijd te vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |