Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze kan ik niet naar huis toe sturen.
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurste wat je kunt vinden kopen, dat werkt zo, vrouwen moet je compleet verwennen en dan worden ze best leuk.
Zolang je haar het idee geeft dat je een week naar de beste koffiezetapparaat voor haar aan het zoeken bent zit er iets heel erg goeds.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een prijs/kwaliteit-balans. Kan een week zoeken naar die ene koffiemolen dis toch wat meer bang for buck is.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand van jullie een melkopschuimer in huis?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al 5.61 bespaardWaarvan 0 biologisch
Hier komt geen kinderkoffie in huisquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft iemand van jullie een melkopschuimer in huis?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wij hebben op werk even zo een van nespresso gebruikt. ALs je geen haast hebt best goed
https://www.bol.com/nl/nl(...)SZ1kZU8aAuzcEALw_wcB
Eens even kijken dan maar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aeroccino 4 van Nespresso
op zich een fijn apparaat. Zo koud mogelijke volle melk er in kwakken en dan produceert ie (de 1e keer dat je 'm 'koud' gebruikt) het stijfste schuim dat je ooit gezien hebt. De koppen daarna, zijn naar mijn mening, wat slapper schuim.
Kan helpen om 'm nog eens goed tussendoor te spoelen met ijskoud water.
Maar goed, voor 2 koppen per keer is t een perfect apparaat.
Bij Nespresso is ie goedkoper dan bij bolquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Eens even kijken dan maar.
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu een lekkere Daily Mix van Spotify op staan. Zet ik niet af voor Queen..![]()
![]()
Is dat zoals als Marie Kondo?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Morgen mijn huis opnieuw inrichten met Karinka, denk dat Nagasaki en Hiroshima nog wel meevielen wat dat betreft.
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje eng en stringent wat dat betreft.
Gun haar deze kleine overwinning.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je ten minste wie de baas is in huis.
Vogels ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |