Gisteren werd er nog over Ayoubi en Gino's vader zo gepost.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:48 schreef Harvest89 het volgende:
Hij zal dit, hij zou dat, hij heeft vast en zeker zus en zo.
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mammaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Klinkt niet als het profiel van een intelligente, doorwinterde misbruiker eigenlijk, eerder als een stereotype achterlijke overlastgever die daarnaast ook nog een viespeuk is.
Feesboek of twitter?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft dus vorig jaar nog een kind van 6 jaar misbruikt. Of het waar is weet ik niet, maar lees wel wat dingen die plausibel overkomen.
'quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef Selenophilia het volgende:
Oh ja echt hebben jullie moeite met de naam bekendmaking van Donny, ja? Hoor je mensen nooit over als het gaat over een buitenlandse naam.![]()
Dan is het heel normaal dat gelijk de hele bevolkingsgroep beschuldigd wordt. Arme donny’s
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft dus vorig jaar nog een kind van 6 jaar misbruikt. Of het waar is weet ik niet, maar lees wel wat dingen die plausibel overkomen.
Tralalalalaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
'
Hans Hans hou nou op met deze overacting.
Facebook van mensen die hem kennen. En er is ook een nieuwsbericht over uit gegaan vorig jaar.quote:
Denk even aan mij en de machinistquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mamma) psychotisch lopen schreeuwen en schelden.
Gelukkig heeft 'ie zich uiteindelijk voor de trein gesmeten waardoor 'ie zijn leven als een bloederige smurrie, die door niemand gemist zal worden, afgesloten heeft. Opgeruimd is netjes.
Ipv opgeriumd staat netjes vind ik de vraag waarom iemand op zo'n punt komt eigenlijk een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zo'n stuk ongedierte woonde tijdens mijn kinderjaren schuin achter ons; continu buurtbewoners en peuters en kleuters terroriseren, uiteindelijk als veertiger met tienertjes rondhangen en drugs aan hen verkopen en continu in de tuin van zijn ouderlijk huis (meneer woonde zijn hele leven bij pappa en mamma) psychotisch lopen schreeuwen en schelden.
Gelukkig heeft 'ie zich uiteindelijk voor de trein gesmeten waardoor 'ie zijn leven als een bloederige smurrie, die door niemand gemist zal worden, afgesloten heeft. Opgeruimd is netjes.
Dat kan iedereen zeggen, en waar is dat nieuwsbericht dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Facebook van mensen die hem kennen. En er is ook een nieuwsbericht over uit gegaan vorig jaar.
Volgens de politie heeft de man zelf aanwijzingen gegeven waar Gino lag.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we geen voorbarige conclusies trekken, hij is nog steeds verdachte maar geen dader.
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond dit wel een goeie topic pointerquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:
Geen fucking Facebook profielen en namen posten, hoe vaak moet dat gezegd worden? Er worden nu andere mensen die dezelfde naam hebben lastig gevallen.
Hep dat op Feesboek gestaan ja?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Gaat dat niet over dat artikel van 22 jaar geleden??Zie al tokkies helemaal over de zeik op twitter vanwege dit bericht, maar dat is inderdaad 22 jaar oud is en dus over iemand anders gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:55 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens de politie heeft de man zelf aanwijzingen gegeven waar Gino lag.
Of hij moet helderziende zijn, dat kan ook, een paragnost.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ste-gino-9~a3a35ef0/
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:51 schreef Selenophilia het volgende:
Oh ja echt hebben jullie moeite met de naam bekendmaking van Donny, ja? Hoor je mensen nooit over als het gaat over een buitenlandse naam.![]()
Dan is het heel normaal dat gelijk de hele bevolkingsgroep beschuldigd wordt. Arme donny’s
De politie zegt meer rare dingen. Een auto met jongeren na een nacht stappen die midden in de nacht tegen een boom vliegt en dan zeggen: Het is nog onduidelijk wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.
Ik hoef geen politieonderzoek en rechtspraak af te wachten om voor mezelf te bepalen dat dit de schuldige is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En waarom spreekt men dan over verdachte? Als het 100% zeker de dader zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |