Mijn oudste zus zit nog twee dagen in Spanje dus het is reserveren geblazen daar om relaxed bij het decadente zwem- en seksparadijs te kunnen vertoeven.quote:
Ga je zelf niet richting Malaga?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oudste zus zit nog twee dagen in Spanje dus het is reserveren geblazen daar om relaxed bij het decadente zwem- en seksparadijs te kunnen vertoeven.
Zit vol tot augustus zelfs, 16e ga ik erheen, is een populair plekje geworden inmiddels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je zelf niet richting Malaga?
Tofquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit vol tot augustus zelfs, 16e ga ik erheen, is een populair plekje geworden inmiddels.
Tegen die tijd ben ik dik twee jaar Nederland niet uit geweest, ja België danquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofJouw eerste vakantie in minstens twee jaar, toch?
Ik krijg na een paar maanden al uitbraakneigingenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik dik twee jaar Nederland niet uit geweest, ja België dan
The Orville en Strange New Worlds moet je ook echt gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik zo een James Bond ga kijken. Zag dat die op Prime staan
Maar die staan niet op een streamingdienst, toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The Orville en Strange New Worlds moet je ook echt gaan kijken.
Mancrush on Pike.
Werk, buufje en J. waren prima afleiding maar ben er nu wel echt aan toe inmiddels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg na een paar maanden al uitbraakneigingen
Jawel maar weet niet welke, ik download alles automatisch.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die staan niet op een streamingdienst, toch?
Orville lijkt me tof. Dat is meer Star Trek dan Star Trek zelf tegenwoordig is, las ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar weet niet welke, ik download alles automatisch.
Compleet afgehaakt bij Picard, oud woke fossiel is dat verworden, The Orville is echt Star Trek, Strange New Worlds ook hoor, puur genieten maar raar maar waar The Orville wint het.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orville lijkt me tof. Dat is meer Star Trek dan Star Trek zelf tegenwoordig is, las ik![]()
Picard was tof, maar een tikje te sterk op de pathetische tour. Vond dat gejank om zijn moeder weinig toevoegen.
Okė, ik ga kijken of ik Orville kan downloaden. Zoek eigenlijk wel weer een fijne serie.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Compleet afgehaakt bij Picard, oud woke fossiel is dat verworden, The Orville is echt Star Trek, Strange New Worlds ook hoor, puur genieten maar raar maar waar The Orville wint het.
Zal eens kijken straks hoe dat ook alweer zit met die shareware, zet ik de shit wel op een harde schijf hier op een oud pc'tje, kun je die downloaden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okė, ik ga kijken of ik Orville kan downloaden. Zoek eigenlijk wel weer een fijne serie.
USflixquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eens kijken straks hoe dat ook alweer zit met die shareware, zet ik de shit wel op een harde schijf hier op een oud pc'tje, kun je die downloaden.
O, serieus? Dat kan ik weleens een maandje nemenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:21 schreef UitStraling het volgende:
The Orville eerste twee seizoenen staan op Disney Plus trouwens.
nicequote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:23 schreef mschol het volgende:
hmmm.. ikea lijkt de rest van mn bestelling op te gaan splitsen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |