quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:56 schreef kwiwi het volgende:
We gaan gewoon lekker door.. gisteren mijn auto kapot gegaan en vandaag gergi een aanrijdingIk weet niet hoe lang deze streak van pech in godsnaam nog doorgaat
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:56 schreef kwiwi het volgende:
We gaan gewoon lekker door.. gisteren mijn auto kapot gegaan en vandaag gergi een aanrijdingIk weet niet hoe lang deze streak van pech in godsnaam nog doorgaat
die kip dingen ook niet..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die mcdonalds frietjes zijn niet lekker
Twee uur geleden ook al hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nu bevestiging dat 't die Gino is die gevonden is
Ook al rozig? Ik ben akelig verkleurd aan het zwembad vandaag, kan zo op een surfboard gaan staan wiebelzwaaien naar kirrende bikinimeisjes.quote:
Al heel de dag slaperig. En ik heb eigenlijk niks gedaan, behalve een wasje en boodschappen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al rozig? Ik ben akelig verkleurd aan het zwembad vandaag, kan zo op een surfboard gaan staan wiebelzwaaien naar kirrende bikinimeisjes.
Zelden zo werksuf geweest als vanmorgen dus lekker even een middagje compleet niets gedaan als zwemmen, gin drinken, zonnen, luieren, watervoetballen en bikini's bewonderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al heel de dag slaperig. En ik heb eigenlijk niks gedaan, behalve een wasje en boodschappen.![]()
Zwemmen
Bij het familiezwembad?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelden zo werksuf geweest als vanmorgen dus lekker even een middagje compleet niets gedaan als zwemmen, gin drinken, zonnen, luieren, watervoetballen en bikini's bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |