SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nee hoor, vrijwel niemand heeft hier een echte tuin aan de voorkant. Dit is gewoon veel handiger hier.quote:
maar een deel zou toch wel gras kunnen zijn bv? of een perkje met een makkelijke struik?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwel niemand heeft hier een echte tuin aan de voorkant. Dit is gewoon veel handiger hier.
Ik had dit:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een deel zou toch wel gras kunnen zijn bv? of een perkje met een makkelijke struik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan je bijna geen wasgoed en fietsen meer kwijt daar. Dus heb door een hovenier die ik "ken" alles eruit laten halen en alles strak laten betegelen.Maar iedereen heeft alleen maar tegels.
Your beauty never ever scared me.
oh, is dat te vreten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buikspek. Staat er sinds gister in
Nee hoor. Maar ik ga voor praktisch. Deze discussie heb ik elke keer weer als mensen hier mijn voortuin zien. Maar ik wil gewoon wasgoed kwijt daar en fietsen en ook nog daar kunnen lopen. Als ik nou de enige was maar nogmaals iedereen heeft alleen maar tegels aan de voorkant omdat dat gewoon veel handiger is.quote:
ik had die discussie altijd met mijn buren aan 1 kant. mijn antwoord was altijd: als jij het onderhoud doet, dikke primaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga voor praktisch. Deze discussie heb ik elke keer weer als mensen hier mijn voortuin zien. Maar ik wil gewoon wasgoed kwijt daar en fietsen en ook nog daar kunnen lopen. Als ik nou de enige was maar nogmaals iedereen heeft alleen maar tegels aan de voorkant omdat dat gewoon veel handiger is.
Tegels is ook niet onderhoudsvrij helaas.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had die discussie altijd met mijn buren aan 1 kant. mijn antwoord was altijd: als jij het onderhoud doet, dikke prima
Nee, ok. Maar die vent was aan tm uiten over mijn nep gras en gebrek aan planten in de tuin. Had wel een bazen magnolia in de voortuinquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Tegels is ook niet onderhoudsvrij helaas.
Ik vind sowieso dat iedereen lekker zelf moeten weten hoe je je tuin inricht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar die vent was aan tm uiten over mijn nep gras en gebrek aan planten in de tuin. Had wel een bazen magnolia in de voortuin
Hier in het Haagse alleen maar wolkenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
21 graden hier en ik brand weg in de zon hier 🥲
#Eindjequote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in het Haagse alleen maar wolken
Ja ditquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat iedereen lekker zelf moeten weten hoe je je tuin inricht.Zolang het maar geen bende is.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in het Haagse alleen maar wolken
Ja hier vlakbij het winkelcentrum staan ook van die pauperflats (daar wonen echt paupers en rare mensen) en daar is het altijd een bende bij mensen beneden in de tuinen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit
Halve matrassen in de voortuin of een kinderbadje met alg 😅
Kost geld ... En de mensen die dat doen hebben vaak geen geld, dus kikker en plukken 😋quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier vlakbij het winkelcentrum staan ook van die pauperflats (daar wonen echt paupers en rare mensen) en daar is het altijd een bende bij mensen beneden in de tuinen.![]()
En ALTIJD allemaal vuilniszakken naast de ondergrondse container. Snap niet dat ze daar inmiddels niet een keer een camera ophangen.
Is ook wel weer zo helaas.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kost geld ... En de mensen die dat doen hebben vaak geen geld, dus kikker en plukken 😋
Camera's zijn binnen een week ook weer gesloopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kost geld ... En de mensen die dat doen hebben vaak geen geld, dus kikker en plukken 😋
Kikker en plukken?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn vaak van die mensen die de hele dag op de weggeefpagina allemaal zooi ophalen bij iedereen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bepaalde mensen hebben ook een continue stroom aan grofvuil ....
Kan, maar het heeft gewoon niet zoveel zin.. mensen caren nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Camera's zijn binnen een week ook weer gesloopt.
Ja dat lukt toch ik niet ? 🤣quote:
Hoardersquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Zijn vaak van die mensen die de hele dag op de weggeefpagina allemaal zooi ophalen bij iedereen.
En als die camera er hangt gaat dat niet meer gebeuren? (Lol)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hier vlakbij het winkelcentrum staan ook van die pauperflats (daar wonen echt paupers en rare mensen) en daar is het altijd een bende bij mensen beneden in de tuinen.![]()
En ALTIJD allemaal vuilniszakken naast de ondergrondse container. Snap niet dat ze daar inmiddels niet een keer een camera ophangen.
Kip. Van een kikker kan je sowieso al niets plukken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |