SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Nee hoor, vrijwel niemand heeft hier een echte tuin aan de voorkant. Dit is gewoon veel handiger hier.quote:
maar een deel zou toch wel gras kunnen zijn bv? of een perkje met een makkelijke struik?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwel niemand heeft hier een echte tuin aan de voorkant. Dit is gewoon veel handiger hier.
Ik had dit:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een deel zou toch wel gras kunnen zijn bv? of een perkje met een makkelijke struik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan je bijna geen wasgoed en fietsen meer kwijt daar. Dus heb door een hovenier die ik "ken" alles eruit laten halen en alles strak laten betegelen.Maar iedereen heeft alleen maar tegels.
Your beauty never ever scared me.
oh, is dat te vreten?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buikspek. Staat er sinds gister in
Nee hoor. Maar ik ga voor praktisch. Deze discussie heb ik elke keer weer als mensen hier mijn voortuin zien. Maar ik wil gewoon wasgoed kwijt daar en fietsen en ook nog daar kunnen lopen. Als ik nou de enige was maar nogmaals iedereen heeft alleen maar tegels aan de voorkant omdat dat gewoon veel handiger is.quote:
ik had die discussie altijd met mijn buren aan 1 kant. mijn antwoord was altijd: als jij het onderhoud doet, dikke primaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik ga voor praktisch. Deze discussie heb ik elke keer weer als mensen hier mijn voortuin zien. Maar ik wil gewoon wasgoed kwijt daar en fietsen en ook nog daar kunnen lopen. Als ik nou de enige was maar nogmaals iedereen heeft alleen maar tegels aan de voorkant omdat dat gewoon veel handiger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |