quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
In een docu over de verdwijning van Madeleine in Portugal hadden ze het over pedo netwerken die op klaarlichte dag peuters ontvoerden. Die werden dan gruwelijk misbruikt en vermoord. Alles vastgelegd op video wat circuleert in die kringen. Multi miljonairs uit Amerika vlogen in om misbruik te maken van die kinderen. Het is een bizarre wereld.
En waar kwamen die peuters vandaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
In een docu over de verdwijning van Madeleine in Portugal hadden ze het over pedo netwerken die op klaarlichte dag peuters ontvoerden. Die werden dan gruwelijk misbruikt en vermoord. Alles vastgelegd op video wat circuleert in die kringen. Multi miljonairs uit Amerika vlogen in om misbruik te maken van die kinderen. Het is een bizarre wereld.
Geplukt van de kermis.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waar kwamen die peuters vandaan?
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Zijn dat diezelfde miljonairs die het arme, onschuldige Rusland al decennialang militair bedreigen en ons gedwongen hebben coronaspuiten te nemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:57 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Toch altijd weer bijzonder dat de vermeende opnames nooit openbaar worden gemaakt, al was het maar op een obscure website vol aantijgingen.
Dat maak ik zelf wel uit, of ik dat wil.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.
In Den Haag heb je ondergrondse tunnelsquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waar kwamen die peuters vandaan?
Tunnels zijn opzich meestal ondergronds.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In Den Haag heb je ondergrondse tunnels
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Uiteraard. Maar wél filmpjes willen zien waarin peuters misbruikt worden zegt wel een heel klein beetje iets over je.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:59 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, of ik dat wil.
Kijk, een deskundige. Leest iedereen even mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wél filmpjes willen zien waarin peuters misbruikt worden zegt wel een heel klein beetje iets over je.
Of nou ja, eigenlijk zegt het gewoon alles over je.
Goed verhaal johquote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:54 schreef Homey het volgende:
Waarom kijk jij ernaar?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n filmpje weleens gezien. Wil je niet.
Ja, die naam circuleerde hier al, maar let op: er zijn meerdere Donny M's uit Geleen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:06 schreef aloa het volgende:
Donny M uit Geleen.
https://nos.nl/artikel/24(...)naar-vermiste-gino-9
Ik had het een snellere actie gevonden als het mannetje levend was teruggevonden…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:01 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi dat ze hem gevonden en de dader te pakken hebben! Snelle actie van de politie
Ja, straks gaan ze haten op de verkeerde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:09 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, die naam circuleerde hier al, maar let op: er zijn meerdere Donny M's uit Geleen.
Grote kans dat hij woensdagavond al dood was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 13:09 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik had het een snellere actie gevonden als het mannetje levend was teruggevonden…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |