Zo speel ik ook synth.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 19:39 schreef Ulx het volgende:
Osees gaan vol op de synth-punk op hun nieuwe. Ergens tussen Chrome, Screamers, Devo en Thee Oh Sees ten tijde van The Dream.
OMD hetzelfde, of Boy George en Marc Almond. Allemaal hun punkperiode.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Is dit punk genoeg? Blijf het altijd een fascinerende periode van Ultravox vinden. John Foxx is erg ondergewaardeerd als liedjesschrijver (liet zich inspireren door Bowie, Reed en Roxy Music)
Zeke, altijd goed! Binnenkort een paar dagen mee op pad door Europa. Dat wordt weer een kater die duurt tot ergens medio September.quote:
Cool. Vriend van me eerdaags met Sheer terror.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:40 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Zeke, altijd goed! Binnenkort een paar dagen mee op pad door Europa. Dat wordt weer een kater die duurt tot ergens medio September.
Ja die komen we een paar keer tegen onderweg als het goed is. Gezellig vent die Paul Bearer, aardig wat Sheer Terror platen hier in de kast. Dus zin in!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Vriend van me eerdaags met Sheer terror.
Cool, mocht je Ferdie spreken. Doe m'n maat de groetjes.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:50 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Ja die komen we een paar keer tegen onderweg als het goed is. Gezellig vent die Paul Bearer, aardig wat Sheer Terror platen hier in de kast. Dus zin in!
Ja mooie line-up weer bij Pitfest, beetje ver alleen. Spectral Wound wil ik wel een keer zien.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Voor de liefhebber: ze staan op Pitfest dit jaar![]()
Vriend van me, die van Sheer Terror mooi verhaal op FB.quote:Op woensdag 31 mei 2023 14:56 schreef pipster het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-stem-kwijt-a4165984
Nou dit is dan wel weer in stijl afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |