ga je nou toch weer werken...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Oké 40 man lunch reservering en sta met 1 ander
Charles zal wel een hartaanval krijgen van excitement en het loodje leggen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:25 schreef Ama het volgende:
Maar hoe zat het nou. Moet Charles het als inmiddels als soort van bejaarde het nog overnemen? Of mag William het meteen doen.
Mwah, misschien is ze al half gemummificeerd en wordt ze een soort cyborg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:23 schreef Ama het volgende:
Je verwacht toch elke dag wel een beetje het bericht dat The Queen het loodje heeft gelegd.
Mag dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Charles zal wel een hartaanval krijgen van excitement en het loodje leggen.
Ik zou, als ik Charles was, de eer aan mezelf houden en willie het op laten lossen
Ze zegt de laatste tijd steeds vaker dingen af ivm gezondheidsproblemen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, misschien is ze al half gemummificeerd en wordt ze een soort cyborg.
Ja, dan vervangen ze onderdelen voor robotonderdelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zegt de laatste tijd steeds vaker dingen af ivm gezondheidsproblemen.
Ja nee ergens in de komende paar hebben ze een koning in Engeland maar ik vraag me af of dat Charles is of zijn zoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan vervangen ze onderdelen voor robotonderdelen.
Iemand moet de economie draaiende houden toch.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je nou toch weer werken...
SCHANDALIG!
Ik denk dat Charles gewoon de pineut is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nee ergens in de komende paar hebben ze een koning in Engeland maar ik vraag me af of dat Charles is of zijn zoon.
En een vieze vinger aan het halen bij Meghanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:30 schreef Ama het volgende:
En Harry zit dan lekker aan de andere kant van de oceaan, weg van de hele poppenkast.
Ik vind wel mooi dat Harry gewoon naar Amerika is gegaan en heeft gezegd de groeten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een vieze vinger aan het halen bij Meghan
ja prima tochquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel mooi dat Harry gewoon naar Amerika is gegaan en heeft gezegd de groeten.
Die denkt dat ze de nieuwe Diana is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En een vieze vinger aan het halen bij Meghan
Ja ik denk dat hij van die hele familie nog wel het meest nuchtere is qua denken enz.quote:
Dat gevoel krijg ik eerder bij Kate.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die denkt dat ze de nieuwe Diana is.
Denk dat ze niet kan wachten tot haar man op de troon zit.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
heel erg een persoon die geilt op titels enzo lijkt me dat
wie weet gaat zij lizzie en Charlie vergiftigen ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze niet kan wachten tot haar man op de troon zit.
The Queen is dan al dood hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie weet gaat zij lizzie en Charlie vergiftigen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |