abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205532955
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 20:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Was er niet juist een rechtszaak tussen Heard en de verzekeraar omdat die weigert te betalen?
Ja, vanwege die malice intent.
pi_205533056
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 20:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Was er niet juist een rechtszaak tussen Heard en de verzekeraar omdat die weigert te betalen?
De advocaten worden niet betaald door die verzekeraar.

twitter
  woensdag 3 augustus 2022 @ 18:54:39 #203
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205540582
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 17:45 schreef potjecreme het volgende:
Hoe zet zij zichzelf meer voor schut?
Zij zet zichzelf continu voor schut :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 3 augustus 2022 @ 19:01:02 #204
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205540627
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 18:45 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Waar moet ze die van betalen dan? Ze is blut :P
Ze heeft één huis iig verkocht las ik, kan ze JD weer wat betalen (8>
https://www.sheknows.com/(...)esert-home-photos/1/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:45:04 #205
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205580481
https://www.rollingstone.(...)rd-backfire-1391807/
Johnny Depp Stans Rushed to Fork Over Cash for Unsealed Court Docs. Did It Backfire?
Fans of the actor crowdsourced thousands of dollars to see unsealed court documents that contained even more allegations and embarrassing claims against the former couple
pi_205609960
twitter
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 augustus 2022 @ 10:22:55 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205642632
quote:
Lijkt niet heel best.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_205642670
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Lijkt niet heel best.
Maar om wat voor informatie gaat dat dan? Dit soort twitterpoepberichten heeft niemand wat aan.
Edit. Oh nou zie ik het, ik kan blijkbaar niet met Twitter omgaan.

Hij heeft dus allemaal bewijs vervalst? Maar als dat bekend is, waarom is dat niet bij de rechtszaak behandeld?
-nee-
pi_205642698

[ Bericht 51% gewijzigd door ikbent op 15-08-2022 10:32:55 (dubbel) ]
pi_205642721
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:29 schreef ikbent het volgende:

[..]
Al die kamilla accounts die uit het niets zijn opgekomen met 20K likes op elke, uit verband getrokken, post zijn intussen toch officieus al debunked als het PR bedrijf achter Heard en gekochte likes?

De grootste heeft zichzelf intussen al weer verwijderd, na wat vragen of er een bepaalde medewerker van dat vage bureau achterzat. Zien de rechtzaak al hangen lijkt het.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 augustus 2022 @ 10:33:43 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205642759
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 10:29 schreef ikbent het volgende:

[..]
Al die kamilla accounts die uit het niets zijn opgekomen met 20K likes op elke, uit verband getrokken, post zijn intussen toch officieus al debunked als het PR bedrijf achter Heard en gekochte likes?
Ik heb geen enkel idee over die kamilla-accounts. Zo erg invested ben ik ondertussen niet meer in deze situatie, :+. Maar het aantal likes maakt toch niet uit, gekocht of niet? Als die documenten authentiek zijn, vind ik het simpelweg niet best lijken.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_205642848
Er is een hele subreddit die weer aantoont waar er wordt gelogen,selectief weggelaten, uit verband getrokken en gedraaid met het "bewijs" door die accounts. Zoals claims dat metadata is weggelaten, terwijl de tapes aantoonbaar volledig zijn ingediend bij de rechtszaak (daarom weten ze ook precies te benoemen wat er dan zou zijn weggelaten, hoe zou je dat anders weten uit de stukken als het niet is ingediend om te beginnen?).

Dat zie je niet op twitter, omdat de enige "reactie" op deze berichten leiden naar posts van exact dezelfde berichten door dezelfde persoon..

Sommige dingen zullen vast, voor een deel, waar zijn en dat die man problemen heeft is duidelijk. Maar verder staan er ook weer een hoop niet ter zake dingen tussen...erectile dysfunction, gebruikt medicijnen tegen herpes, Marilyn Manson noemt zijn ex "Amber 2.0", wat doet dat er toe? Dat is in dezelfde categorie als "hier is een foto van een dronken Johnny", allemaal geen bewijs dat hij haar fysiek mishandelde.

[ Bericht 10% gewijzigd door ikbent op 15-08-2022 10:51:38 ]
  woensdag 28 september 2022 @ 19:05:07 #214
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206132539
Ze is nu 8 miljoen schuldig aan Johnny en 15 miljoen aan haar advocaten. Dayum...

https://www.telegraaf.nl/(...)ridische-nachtmerrie
De actrice nam dan ook wederom een nieuwe advocaat in de arm, Kirk Pasich, die haar moet bijstaan in haar pogingen haar verzekeringsmaatschappijen, Travellers Commercial Insurance Company en New York Marine General Insurance Company, op te laten draaien voor de rekening die inmiddels zou zijn opgelopen tot zeker 15 miljoen dollar.
pi_206312467
  donderdag 13 oktober 2022 @ 20:21:54 #216
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206313948
quote:
Hij begint steeds meer op een oud vrouwtje te lijken. :%
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_206315581
quote:
Dit wordt door het JD kamp vakkundig genegeerd. Alsof liegen ineens onbelangrijk is
pi_206315810
quote:
Ik kon er de vinger niet op leggen waarom hij er zo anders uitziet, maar het is natuurlijk z'n gezichtsbeharing! Of beter gezegd het gebrek eraan. Bij de foto linksonder dacht ik even dat het om een vermomde Matthijs van Nieuwkerk ging.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206315866
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik kon er de vinger niet op leggen waarom hij er zo anders uitziet, maar het is natuurlijk z'n gezichtsbeharing! Of beter gezegd het gebrek eraan. Bij de foto linksonder dacht ik even dat het om een vermomde Matthijs van Nieuwkerk ging.

[ afbeelding ]
Tis een junkie.
Vakman pur sang
pi_206315900
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Tis een junkie.
Hij wordt niet mooi oud. Generatiegenoot Brad Pitt daarentegen... :9~
pi_206315951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hij wordt niet mooi oud. Generatiegenoot Brad Pitt daarentegen... :9~
Ja die lijkt iets meer op mij
Vakman pur sang
pi_206315980
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja die lijkt iets meer op mij
Jon Hamm mag er ook zijn.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:44:01 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206318751
Please Johnny, laat even je gezichtsbeharing weer staan, beetje sporten erbij en dan gaat 't weer een stukje beter eruitzien.
pi_206318779
Nou idd zeg, onherkenbaar zowat. Onverzorgd
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:00:10 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206318909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij begint eruit te zien als Keith Richards, maar die heeft als excuus dat-ie jarenlang aan de heroïne heeft gezeten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_206318963
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hij begint eruit te zien als Keith Richards, maar die heeft als excuus dat-ie jarenlang aan de heroïne heeft gezeten.
Huiselijk geweld kan ook tekenen.
pi_206319006
[quote]0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Alles moest eraf omdat hij Louis XV speelt in “La Favorite.

https://nypost.com/2022/1(...)ut-why-is-he-in-nyc/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:15:52 #228
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206319104
[quote]0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:08 schreef JourneyBlue het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2022 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Alles moest eraf omdat hij Louis XV speelt in “La Favorite.

https://nypost.com/2022/1(...)ut-why-is-he-in-nyc/
Thank God. Dat scheelt. Hopelijk groeit hij hierna weer zijn snor en baard.

Op deze foto ziet hij er sowieso al beter uit dan die in de andere.

pi_206319560
Het zou wat mij betreft ook legitiem zijn als-ie vrouwen afzweert en de boel lekker laat gaan.
  maandag 24 oktober 2022 @ 00:57:52 #230
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 24 oktober 2022 @ 01:04:14 #231
486698 IkEetSlakken
FKA Redster1984
  maandag 24 oktober 2022 @ 04:43:54 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_206429152
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_206429153
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 04:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
LA ligt vol met stront. Volslagen normaal dus
Is op Mallorca :P
pi_206429212
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 11:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Huiselijk geweld kan ook tekenen.
Drugs en alcohol ook.
Op een bedje van roken is je look al snel bepaald.
Go hard or go home
pi_206606722
Gaan we Fenty boycotten!

twitter

quote:
Twenty minutes into Savage x Fenty Vol. 4, which is streaming on Amazon Prime, the show cuts to a dark part of the forest in which it's set. A group of shirtless male dancers surround a shadowed tree, which is then lit to reveal Depp standing next to it. Wearing a loose-fitting robe shirt, and pants, Depp walks toward a camera tracking away from him, showing off this season's new Fenty pajamas. As he approaches another tree, he stops and wraps his arms around it. The show then cuts away to a surreal, unrelated animated sequence, and moves on to the next scene.

That's the last of Depp that we see in the 40-minute special. But for those painful 60 seconds, we have to contend with the frustrating truth that Rihanna has invited Depp here. Rihanna, a victim of some very public domestic abuse at the hands of Chris Brown, purposefully showcased Depp in one of the most high-profile fashion events of the year.
pi_206606916
twitter

https://nypost.com/2022/1(...)-fenty-fashion-show/

quote:
But all of the buzz about Depp's appearance in the show hasn't been positive. In fact, Rihanna has faced backlash from some of her own fans for including the actor in the show because of the abuse allegations that Heard made against him -- even though Depp won the defamation trial. There have even been calls to boycott Savage x Fenty because of his controversial cameo.

[ Bericht 26% gewijzigd door potjecreme op 08-11-2022 20:26:03 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2022 @ 23:50:28 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_206609334
... dus een vrouw, die zelf huiselijk geweld heeft meegemaakt, komt op voor iemand waarvan zij blijkbaar denkt dat hij onschuldig is .... en dat mag niet?

... juist

Buiten alles om mag Rihanna toch lekker zelf bepalen met wie zij wil samenwerken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Evenstar op 08-11-2022 23:57:17 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 november 2022 @ 15:06:44 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206614110
Ook echt 'tainted her brand forever', :')! Sure, dit is als een SMET op haar HELE carrière en NIEMAND kijkt ooit nog HETZELFDE naar Riri.

:')

Dude, wat een bs. Niet alleen dat, maar ze heeft letterlijk nog een remix van Birthday Cake (nummer) gemaakt met Brown.

quote:
The remix of "Birthday Cake"'s lyrics are similar to the interlude, but with new lyrics provided by Brown. The collaboration was met with a mixed response from music critics, many of whom were shocked at the fact that Rihanna and Brown had collaborated on a song together despite their relationship history,
Bijna niemand die dat (nog) weet.
pi_207147957
Loopt met een sisser af. 1 miljoen moet haar verzekering betalen.
https://www.tmz.com/2022/(...)epp-defamation-case/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 20 december 2022 @ 10:22:09 #241
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_207156600
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 16:51 schreef superniger het volgende:
Loopt met een sisser af. 1 miljoen moet haar verzekering betalen.
https://www.tmz.com/2022/(...)epp-defamation-case/
Maar ze pleit wel schuldig.
Daar ging het Johnny natuurlijk om.
Zijn naam is gezuiverd.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 21 december 2022 @ 09:52:18 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_207169817
Dit klinkt wel een beetje als een 'good guy Depp' actie. Hij had alle touwtjes in handen en kon gewoon zijn uitslag handhaven en Heard failliet laten gaan maar heeft de deal aangenomen. Aan de andere kant wil hij ook gewoon door met zijn leven dus het besluit zal niet perse vanuit liefdadigheid komen, maar toch.

De verklaring van Heard is wel een voortdurend gebrek aan introspectie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_207169946
Depp spaart de UberBitch Heard.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 20:44:23 #244
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Manager PR/Moderator vrijdag 5 mei 2023 @ 22:00:13 #245
269689 crew  Viv
pi_209021355
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 20:44 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)and_moves_to_madrid/
Amber Heard quits Hollywood and moves to Madrid
Deze reactie _O_
quote:
I would like to formally announce I’m quitting the NFL and moving on. Has nothing to do with being out of shape, slow and short.

No further questions. Thank you.
  vrijdag 5 mei 2023 @ 23:18:06 #246
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_209022408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 22:00 schreef Viv het volgende:

[..]
Deze reactie _O_
[..]

Had 'n goede tekst geweest op haar insta-dingus als afscheid v Hollywood :P

Sowieso team Ambert since day one. Twee weirdos, right, maar die vieze agressieve alco v de piratenpartij heeft echt niets innemends :{w . En hij stinkt all over, ken je zo zeggen als je 'm ziet :r

Zij lijkt me wel vriendelijk, als je je een beetje gedeisd houdt, that is (8>

Ambert w/
love & heet
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2023 @ 16:06:10 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_209186105
Johnny Depp noemt het merendeel dat de afgelopen jaren over hem geschreven is in de media ‘fantastische, gruwelijk geschreven fictie’.

Komt hij wel of komt hij niet? Lang was het woensdagmiddag onzeker of Johnny Depp zijn gezicht zou laten zien tijdens de persconferentie van de openingsfilm van het Filmfestival van Cannes. De aanwezigheid van Depp, die een langdurige rechtszaak uitvocht met zijn ex Amber Heard wegens vermeend huiselijk geweld, is in Cannes omstreden.

In het kostuumdrama Jeanne du Barry speelt de Amerikaanse acteur de Franse koning Louis XV en kon dinsdagavond rekenen op een minutenlange staande ovatie. Maar de directeur van het festival, Thierry Fremaux, moest zich een dag eerder verantwoorden over de keuze om Depp zo’n prominente plaats op het belangrijkste filmevenement ter wereld te gunnen. Zijn verweer: ,,Ik beoordeel hem op zijn prestaties als acteur. Dat hele proces heb ik niet gevolgd. Zoiets interesseert mij niet.”

Depp zelf hield de spanning er lang in. Terwijl zijn tegenspelers en regisseur Maiwenn al een half uur bezig waren met het beantwoorden van vragen verscheen hij pas aan de tafel. Met zonnebril op, een rechterhand vol zware ringen, hangend haar en een sikje waarmee hij zonder problemen een van de Drie Musketiers zou kunnen spelen. De vraag is of Depp op alle aantijgingen in zou gaan. Hij doet dat op zijn typische wijze met merkwaardige vergelijkingen.

Zoals de vraag hoe hij denkt over de mening van velen dat hij door zijn recente activiteiten in de rechtszaal niet op het festival thuishoort. Depp: ,,Tja, wat moet ik daar van denken? Mag ik van diezelfde mensen straks ook niet een Big Mac bij McDonald’s gaan eten? Ik ben hier om over een film te praten waar met veel liefde aan gewerkt is. Wat is daar mis mee?”

Later praat hij over de berichtgeving over zijn verleden. ,,Er is de laatste jaren zoveel fantasierijke fictie over mij geschreven dat ik het niet meer wens te volgen. Ik begrijp niet waarom mensen daar zo bezig mee zijn.”

Uitvoeriger praat Depp over de invulling van zijn rol als Louis XV. Hoe hij van zijn Franse taalcoach zijn mond in allerlei moeilijke bochten moest wringen om zijn Franse dialogen geloofwaardig kon uitspraken. ,,Gelukkig was iedereen op de set geduldig met mij. Hoewel ik soms wel het gevoel had dat ik tussen de regendruppels door moest lopen.”

‘Ik dacht dat ze mij per ongeluk hadden opgebeld’
Zijn medespelers zijn allemaal vol lof over zijn inzet. Waarom hij voor de rol werd gevraagd? Regisseur Maiwenn: ,,Ik had aanvankelijk wel wat oudere Franse acteurs op het oog, maar ik wilde een sexy tegenspeler. En dan kom je al snel uit bij Johnny, die overigens zeer geïnteresseerd is in de Franse cultuur. Daardoor wilde ik hem hebben.” Depp was erg verbaasd toen hij werd benaderd. ,,Ik dacht eerst dat zij mijn naam verkeerd hadden gespeld en mij per ongeluk hadden opgebeld. Maar het bleek bloedserieus te zijn.”

Voor Depp is de vertolking van Louis XV zijn eerste grote filmrol in drie jaar tijd. Voelt hij zich niet geboycot door Hollywood? De acteur haalt zijn schouders op: ,,Als ik alles moet geloven ben ik nu aan mijn zestiende comeback bezig. Maar ik ben nooit weggeweest. Ook covid heeft natuurlijk invloed gehad. Maar verder? Ik maak me helemaal niet druk over Hollywood. Ze zoeken het maar uit.”

Omstreden regisseur en hoofdrolspeelster
Rond de openingsfilm hangt meer controverse dan alleen de aanwezigheid van Depp. Ook het gedrag van de regisseur en hoofdrolspeelster Maiwenn Le Besco is omstreden. Zij trok onlangs in een restaurant een Franse onderzoeksjournalist aan de haren en spuwde hem in het gezicht had omdat hij een reeks artikelen had gepubliceerd over haar voormalige echtgenoot, regisseur Luc Besson, die door verschillende vrouwen van verkrachting was beschuldigd. Maiwenn gaf in een televisie-interview toe dat zij deze daad had verricht.

Tijdens de persconferentie in Cannes over Jeanne du Barry, waarin de intense verhouding tussen Lodewijk XV en zijn courtisane Jeanne du Barry wordt ontrafeld, liet Maiwenn, die ook zich menigmaal kritisch over #MeToo heeft uitgelaten, zich niet uit de tent lokken. ,,Ik lees geen kranten, luister niet naar de nieuwsstations en kijk niet naar televisie. Ik ben alleen met deze film bezig. Dat is op dit moment het belangrijkste in mijn leven.”

https://www.ad.nl/show/jo(...)geschreven~ac3ae678/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209186155
Als Depp eenmaal op leeftijd is en zich beschikbaar stelt zou hij zomaar president kunnen worden.
  woensdag 17 mei 2023 @ 16:19:25 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209186226
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 16:11 schreef Nober het volgende:
Als Depp eenmaal op leeftijd is en zich beschikbaar stelt zou hij zomaar president kunnen worden.
Ja, de beelden dat hij bezopen de drankflessen door de keuken gooit gaan het echt fantastisch doen in een campagne.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209237019
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2023 16:19 schreef Leandra het volgende:

Ja, de beelden dat hij bezopen de drankflessen door de keuken gooit gaan het echt fantastisch doen in een campagne.
Denk dat Trump meer op zn kerfstok had en tis hem ook gelukt.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')