Probleem is waarschijnlijk haar netwerk, haar kring om haar heen. Die voeden mogelijk het idee dat de wereld gek is, en zij moet blijven strijden voor haar gelijk.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze hetzelfde weer gaat herhalen in de media.
Ze is hoe dan ook knettergek, ofwel omdat ze haar eigen leugens gelooft, of omdat ze denkt dat ze mensen alsnog kan overtuigen.
Bijvoorbeeld deze foto [ afbeelding ]
Ze moet toch weten dat ze hier keihard over gelogen heeft, met d'r make-up lampen. Dan ga je toch niet in de media vrolijk verder met deze farce? Ik zou me kapot schamen in haar plaats, maar daar is ze denk ik niet toe in staat.
Mja dat snap ik nog, ik heb ook niet echt een hoge pet op van een jury dat bestaat uit random burgersquote:Op maandag 13 juni 2022 18:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich nog af waarom er een anti-Heard sentiment heerst. Dit is iemand die haar reet afveegt met de jury uitspraak.
Op het eerste gezicht misschien, maar het werkt objectiviteit in de hand. Een extra check daarop is zeker in de VS, waar het juridische systeem deels gepolitiseerd is, geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Mja dat snap ik nog, ik heb ook niet echt een hoge pet op van een jury dat bestaat uit random burgersik vind dat zo een raar systeem.
Als ze zelf haar leugens zou geloven, zou je niet zo goed zien dat ze liegt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je ziet ook gewoon dat ze zit te liegen
Er zijn rollen waarin ze beter acteert dan dat ze in dit interview "de waarheid" vertelt.
Dat zag je toch ook duidelijk met haar getuigen die ze had opgeroepen, allemaal lui die zelf ook niet helemaal 100% zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:29 schreef Rianne84 het volgende:
Ik begrijp niet dat ze hetzelfde weer gaat herhalen in de media.
Ze is hoe dan ook knettergek, ofwel omdat ze haar eigen leugens gelooft, of omdat ze denkt dat ze mensen alsnog kan overtuigen.
Bijvoorbeeld deze foto [ afbeelding ]
Ze moet toch weten dat ze hier keihard over gelogen heeft, met d'r make-up lampen. Dan ga je toch niet in de media vrolijk verder met deze farce? Ik zou me kapot schamen in haar plaats, maar daar is ze denk ik niet toe in staat.
Wat de vliegende neuk was dit jaquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:16 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
![]()
ja, iedereen dacht dat zijn handen waren veranderd in scharen
![]()
![]()
Zijn ze nog steeds bezigquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Brad vs Angelina next, maak maar vast een topic.
Gaat lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Is eigenlijk al duidelijk wat er allemaal in dat huwelijk is gebeurd?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:16 schreef Megalomaniac het volgende:
? Is daar nieuws over?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:16 schreef Megalomaniac het volgende:
Lijkt me wel. Alleen nog ff een uitgever vindenquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan Amber nog een bookdeal doen of wordt dat geblokkeerd?
Womb Raider II was nog leuk, daarna ging het bergafwaartsquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Effe wachten nog.
Sowieso team Angelina, bordercollie of niet!!@:12B
[ afbeelding ]
caresquote:Op donderdag 16 juni 2022 00:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Womb Raider II was nog leuk, daarna ging het bergafwaarts
Had ze niet een prominente plaats in het 'verspookte celebs'topic?
Finally said it to her face? Heb het Camille ook horen zeg maar okequote:
Behalve iconic (Slaai) is ze nog steeds prachtig. Net zoals opeens mensen Amber hier zo intens lelijk vonden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Womb Raider II was nog leuk, daarna ging het bergafwaarts
Had ze niet een prominente plaats in het 'verspookte celebs'topic?
Johnny zou op dit moment een rechtzaak tegen Amber hebben lopen om publicatie van haar al klaarliggende tell-all boek te voorkomen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Kan Amber nog een bookdeal doen of wordt dat geblokkeerd?
Hoe moet ze hem dan die boete betalen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Johnny zou op dit moment een rechtzaak tegen Amber hebben lopen om publicatie van haar al klaarliggende tell-all boek te voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |