quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo ging ik ooit naar lowlands en had zoveel wat ik wilde zien
eerste avond teveel doorgehaald en de rest van de dagen wilde ik alleen maar slapen of nog liever naar huis
was een grote fout
Nee die niet. Die is volgende week zondag in Erp.quote:
Ow, er word gevoetbald vandaagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nog een doelpuntje voor ons oleee [ afbeelding ]
#viesdikgenootschapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
morgen nieuwe halen. nieuwe dag, nieuwe kaasstengels
Dat kan ik mij niet voorstellen dat ze daar nog een seizoen mee doorgaan. Maar ja, ik zou wel weer kijken denk ikquote:
Van big brother is er nog geen nieuws over een volgend seizoen. Maar vorig jaar werd dat in juli bekend gemaakt dus het zou best kunnen dat ze nog een seizoen gaan doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
o maar is nog niet zeker van bb? dat zou beter zijn wel ja
Er is gewoon altijd iets te kijken....ook als er niks te zien is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:54 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het wel fijn tijdverdrijf omdat ik me soms tijden echt verveel. van de andere kant heb ik nog genoeg te doen
Ik vind het wel gaaf dat ze echt verschillende stijlen hardcore op de mainstage hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:02 schreef suzi1 het volgende:
ben even de line up van harmony aan t bekijken
Ah oké dan houd ik je nog wel even gezelschapquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:38 schreef suzi1 het volgende:
was dat maar zo'n feest. ben nog wel een uur wakker denk
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:44 schreef suzi1 het volgende:
het was laat geworden
en geen laptop voor mn neus
maar nu lekker vrij en zometeen komt er een sproetje
tijdelijk weer een katje <3
woooow nicequote:
Ik ben nog niet binnenquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als we weten wat voor tshirt hij aan heeft
Kan ook ja hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]blote bast natuurlijk, hardcore for life
uut sjina?!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 16:20 schreef suzi1 het volgende:
o ik moet even 2 pakketjes ophalen bij postpunt. dat ga ik nu eerst even snel doen
zou mij er ok vooral lekker niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:10 schreef suzi1 het volgende:
er was een maand of wat terug politie bij een huis hier en die zeiden ook iets van zo doorgaan en jullie moeten eruit
maar dat is hearsay he. maar politie is daar vaker aan de deur, dus goed zal t niet zijn. en er is er pas eentje meegenomen door ze
ik krijg dat zelf niet echt mee
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:14 schreef suzi1 het volgende:
buren dachten eerst dat ik heel vaak weg was. maar ik zat gwn altijd binnen en ben heel rustig.
zegmaar noodgeval bij sjakelquote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:18 schreef suzi1 het volgende:
nou er staat er eentje nog in de planning. daar ga ik nog wat voor verzinnen. had te snel okay gezegd toen
Staat niks op het vuur of inductie?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
vraag mij af waar het vandaan komt want heb enkel wat roosters openstaan opt moment
Heer aloa.quote:
Best wel ja. Was nog op tijd....maar wel wat beschadigd.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 17:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Best wel ja. Was nog op tijd....maar wel wat beschadigd.
Even pauze?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
oh er is er weer eentje achter de tafel gaan staan
Onmisbaar, dat wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb ze wel in de tuin, op de bloemetjes
Missquote:Op zaterdag 4 juni 2022 18:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb ze nog niet echt gezien wel mei kevers...
Stop that train...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
wooohooooo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |