Het is praktisch donker?quote:
zon gaat hier onder tochquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij bal, daar verlicht de haven de lucht
Prachtig zo'n bouwput, als ik een toevallig passerende ooievaar was dan raakte ik aan de diarree.quote:
Ja op een gegeven moment zijn de gifjes op hequote:
Een narcistische psychopaat die over lijken gaat om geld binnen te harken, gok ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van wie zou dit huis van 10 miljoen zijn? Ik doe weer eens een rondje Funda.
Dat kistje op tafel op de eerste foto zit het witte poeder in zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet toch wel een bekend iemand zijn.
Dat gezicht aan de muurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je 's nachts drinken halen, vallen er van die fijne schaduwen op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Kom je leip thuis en zie je dat hangen. Dan krijg je meteen een hartaanval.
Haha heb je net een zieke horrorfilm gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je 's nachts drinken halen, vallen er van die fijne schaduwen op.
Je hebt nu tenminste wel ratjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Hopelijk voelt mijn vriend zich morgen weer wat beter. Anders nog een weekend alleen.
kan niet, is internetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment zijn de gifjes op he
Als ze het gebruiken voor kanker en ziektes als ALS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-wellness/index.html freaky, and bad
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Eens, het is net een soort museum, niet echt een plaats waar iemand echt leeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.
Wel ergens waar veel bos is?quote:
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik ken jouw vriend en je ratjes niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
De cavia of je vriend?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |