Geniaal programma.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, kijk af en toe wat gedownloade afleveringen achter elkaar.
Zijquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij jou wel door gestuurd voor een bloedonderzoek dan?
nou het scheelt dat je het leuk vindtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, nog 1:10 te gaan. En daarna nog twee korte vluchten voordat ik thuis ben.
snap ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu maar zou kunnen dat ik de goede niet heb gehad. Die van de Lidl zijn helemaal niet te eten
Heb ze wel eens bij een bakker gehaald, maar ik kan er niet echt warm voor lopen
Ik heb dan liever een lekker knapperig hard broodje
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hierquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat ze je dan laat doorlopen,, een trombose been kan een longembolie veroorzaken daar laten ze echt niet zo lang mee doorlopen zonder gedegen onderzoek.
Raar dat ze het dan denkt maar er niets mee doet
Die laatste twee vluchten had ik graag overgeslagen nu, maarja, dan had ik maar niet in een uithoek van Europa moeten gaan wonen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het scheelt dat je het leuk vindt
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hier
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:30 schreef Fogel het volgende:
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Van Europastry waarschijnlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar lekker is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Het ziet er wel luxe uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Het zou niet nodig moeten zijn dat je je muil moet opentrekken bij de huisarts.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hier
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Wat heb je gedaan in LA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop wel van die brunch zakken bij de supermarkt, met een mix van croissantjes en bolletjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:32 schreef Karzai het volgende:
zijn goede croissants van een echte bakker, kosten ook 1,35 per stuk
Helaas is de praktijk soms anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn dat je je muil moet opentrekken bij de huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |