Ja scouting is natuurlijk wel een hot spot voor dit type 'welzijnswerker'.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Jauke het volgende:
Nee, maar lees net dat er mogelijk wel een scouting bij betrokken is?
Maar als het zijn kleren zijn die hij aan had toen hij verdween dan is het wel serieus mis. Denk niet dat ze komen voor een kledingstuk dat niet bij hem zou passen. Ze weten bij politie wat hij aan had toen hij verdween.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ga naar een willekeurig bos en je komt altijd wel iets tegen van kleding of andere troep. Waarschijnlijk gewoon iets wat een vrijwillige speurneus heeft gevonden en de politie voor de zekerheid checkt
Die zullen er ook wel wat mee te maken hebben danquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Stupidisco het volgende:
Het Jeugdjournaal kort in gesprek met de twee jongetjes die met Gino aan het voetballen waren vlak voor zijn vermissing.
Dit is wel een interessant stukje. Ze vertellen dan dat Gino buiten aan het spelen was, nog even thuis kwam en zei dat hij ging voetballen. En dus inderdaad mee heeft gevoetbald met die kinderen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Stupidisco het volgende:
Het Jeugdjournaal kort in gesprek met de twee jongetjes die met Gino aan het voetballen waren vlak voor zijn vermissing.
En vervolgens 3 dagen voor iedereen onbereikbaar? Kijk, volgens de politie is Gino in levensgevaar, als ze dan weten wie hem het laatst heeft gesproken dan gaan ze niet 1 keertje aanbellen en dan zeggen: Oh, hij is niet thuis. We komen over een week wel terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien een balletje trappen en daarna op vakantie want pinksteren?
Dan weet je in ieder geval wel naar wie je op zoek bent, dan hoef je toch geen oproep te doen?! En ik kan met niet voorstellen dat de politie niet iemand snel kan vinden waar de identiteit van vaststaat. Op zijn werk, bij zijn 2e vrouw, op de camping, bij zijn moeder etc. etc.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En wat als meneer niet thuis is? (Nog even daargelaten of dit een reden is om in te vallen...)
Ze komen daar wel voor want inderdaad. Juist omdat de politie weet wat hij aan heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als het zijn kleren zijn die hij aan had toen hij verdween dan is het wel serieus mis. Denk niet dat ze komen voor een kledingstuk dat niet bij hem zou passen. Ze weten bij politie wat hij aan had toen hij verdween.
Dit zaakje stinkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:33 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval wel naar wie je op zoek bent, dan hoef je toch geen oproep te doen?! En ik kan met niet voorstellen dat de politie niet iemand snel kan vinden waar de identiteit van vaststaat. Op zijn werk, bij zijn 2e vrouw, op de camping, bij zijn moeder etc. etc.
Roger thatquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Die politiehelikopter vliegt nu rond te westen van Maastricht.
Ik kan je als voormalig scouting lid dan ook vertellen dat scouting nogal bijzondere types kan aantrekken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:25 schreef Jauke het volgende:
Toch niet weer een scouting he? Ik word hier zo treurig van. Ik heb het gevoel dat er bij elke scouting wel minstens één pedo werkt. Ik hoor het zo vaak.
Dat moet haast wel als een magneet werken op Jos Brech-achtige figuren die graag een beetje buttcraften in de bossen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kan je als voormalig scouting lid dan ook vertellen dat scouting nogal bijzondere types kan aantrekken.
"mogelijk"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Stupidisco het volgende:
Bevestiging vanuit de Politie
[ twitter ]
Precies dit, hoor het ook vaak. Ik heb het niet zo op scoutingen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik kan je als voormalig scouting lid dan ook vertellen dat scouting nogal bijzondere types kan aantrekken.
Zullen die kneuzen in die gele hesjes die de ‘wacht’ houden nu echt denken dat ze iets zinvols aan het doen zijn?quote:
Of je wil af van je "broertje" geen zin in ....quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet haast wel als een magneet werken op Jos Brech-achtige figuren die graag een beetje buttcraften in de bossen.
Beetje lullig dat ze dat filmen vind ik.quote:
Grey Falcon, Grey Falcon - The mother has hatched the eggs - I repeat - The mother has hatched the eggs.quote:
Ja dat zou sieren, iedereen gaat al meteen onterecht los op scouting, manmanman.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
"mogelijk"
Slag om de arm dus, vooralsnog.
Daar gingen vroeger altijd de kinderen op als de ouders geen geld haddenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Aha, het is dus wel door de burger speurneuzen gevonden. Goeie actie dusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Stupidisco het volgende:
Bevestiging vanuit de Politie
[ twitter ]
Wat bedoel je met "bijzonder"?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:41 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Zinniger dan jouw bijdragequote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen die kneuzen in die gele hesjes die de ‘wacht’ houden nu echt denken dat ze iets zinvols aan het doen zijn?
Heb het ooit een keer aan de stok gekregen met zo iemand bij een Corona priklocatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen die kneuzen in die gele hesjes die de ‘wacht’ houden nu echt denken dat ze iets zinvols aan het doen zijn?
Je had hem moeten lekprikken johquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb het ooit een keer aan de stok gekregen met zo iemand bij een Corona priklocatie.
Ja Ayoubi is bij de Fok! rechursjeurs een beetje uit de focusquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:43 schreef Perox het volgende:
Ja dat zou sieren, iedereen gaat al meteen onterecht los op scouting, manmanman.
En deze mensen doen het nog vrijwillig en zonder dat ze de opdracht hebben gekregen, moet je nagaanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb het ooit een keer aan de stok gekregen met zo iemand bij een Corona priklocatie.
Heb ik toch nog gelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, het is dus wel door de burger speurneuzen gevonden. Goeie actie dus![]()
Wel jammer dat ze weer zo vaag doen en niet eens willen zeggen dat het idd om kleding gaat of een jas. Op die step zijn ze ook niet meer teruggekomen of die nou echt van Gino was.
Tenzij Ayoub de hopman is natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja Ayoubi is bij de Fok! rechursjeurs een beetje uit focus![]()
Dank voor het melden! Dit wisten wij nog nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef Ynske het volgende:
Tijdens de zoekactie naar Gino is vrijdagavond door de burgers iets aangetroffen dat mogelijk verband houdt met de vermissing. De politie neemt dit serieus en onderzoekt het. Voor dit onderzoek is een deel van het Vincent van Goghplein in #Kerkrade afgezet.
Ik neem aan dat ze niet komen als ze een roze bloemen jurkje of een grote mannen spijkerbroek vinden nee...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik neem aan dat de gevonden kleding qua beschrijving overeen komt met wat de familie zei wat Gino droeg tijdens zijn verdwijning.
Het zal niet totaal iets anders zijn.
?quote:
Sorry voor de dubbele post 😐quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank voor het melden! Dit wisten wij nog niet
Geen spoor van Ayoub vandaag…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja Ayoubi is bij de Fok! rechursjeurs een beetje uit focus![]()
Het kan ook om kleding van de dader gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet komen als ze een roze bloemen jurkje of een grote mannen spijkerbroek vinden nee...
Maakt nuet uitquote:
De step wordt nog onderzocht, is nog niet duidelijk gaf de politie aan in het journaal van net.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Aha, het is dus wel door de burger speurneuzen gevonden. Goeie actie dus![]()
Wel jammer dat ze weer zo vaag doen en niet eens willen zeggen dat het idd om kleding gaat of een jas. Op die step zijn ze ook niet meer teruggekomen of die nou echt van Gino was.
Jochie was dus wat lastig in de relatiequote:
Ik had destijds mede leden ( jaar of 14 ) die het leuk vonden om anderen vast te binden. Voorbijgangers stonden echt met een wtf gezicht te kijken als ze het zoveelste kind in bondage in het gras tegenkwamen tijdens het uitlaten van de hond.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet haast wel als een magneet werken op Jos Brech-achtige figuren die graag een beetje buttcraften in de bossen.
Dan hoeven de zussen er toch niet naar te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het kan ook om kleding van de dader gaan.
Wat dat betreft zijn we wel flexibel. We switchen zo van de voetbalman, naar Ayoubi, de vader van Gino, eventueel even zijn zieke moeder of andere familieleden en nu zetten gewoon in op de vertrouwde en bekende bushcrafter.quote:
7 mensen geloven dit niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
De step wordt nog onderzocht, is nog niet duidelijk gaf de politie aan in het journaal van net.
Die zijn daar gewoon uit nieuwsgierigheid. Bij de step stonden ze ook bij het lintquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan hoeven de zussen er toch niet naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |