De politie denkt ws van niet want anders waren ze al meegenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vermoed ook dat er wat in de familie sfeer afspeelt.
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?quote:
En welk scenario had je daarbij in gedachten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vermoed ook dat er wat in de familie sfeer afspeelt.
Denk dat het gewoon hun "taaltje" is wat niks met aandacht te maken heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?
In Zuid Limburg heten die dingen wouten auto's.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?
Dat is voorzichtig he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
De politie denkt ws van niet want anders waren ze al meegenomen.
Kut kleuter die niet was gewenst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En welk scenario had je daarbij in gedachten?
Wout is toch een beetje volkstaal voor politie? Kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Politie op een motor noem je een motorwout.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Zuid Limburg heten die dingen wouten auto's.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:24 schreef praadje het volgende:
Is er ook een vader in beeld of is daar al iets over gezegd? (sorry, niet alles nog kunnen lezen)
Op welk aspect doel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Verhaal is steeds vreemder aan het worden…
Ah, dankjewel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de familie is de vader niet in beeld
Nee, vader is niet in beeld. En daar is verder ook niks over bekend.quote:
Dat is ook lekker vaag vind ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens de familie is de vader niet in beeld
De politie hoeft dat jou niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is ook lekker vaag vind ik.
Is de man overleden? Zit ie in het buitenland? Opgesloten?
Waarom is het niet mogelijk dat hij het kind heeft meegenomen.
Omdat die nog wordt gezocht.quote:
Wat gaat jou dat aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies. Wij als belastingbetalers hebben gewoon recht op die informatie!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien is die moeder wel haar zoon gaan halen vanuit Maastricht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zeg ik niet?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
De politie hoeft dat jou niet uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |