quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Verhaal is steeds vreemder aan het worden…
jullie maken er een verhaal van, er is nog helemaal niets bekend, misschien zijn er spullen of kleren gevonden, of die van Gino zijn weet niemand.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heftig dit man.
Kind is vast dood, dader op de vlucht.
Onderbuik, jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heftig dit man.
Kind is vast dood, dader op de vlucht.
Sorry. Maar er is een man op de vlucht, en kind is (nog) niet terecht.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
jullie maken er een verhaal van, er is nog helemaal niets bekend, misschien zijn er spullen of kleren gevonden, of die van Gino zijn weet niemand.
stelletje sensatie zoekers
Waren er maar andere topics die je kon lezen op fok, dan hoefde je je niet zo te ergerenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:36 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
[..]
jullie maken er een verhaal van, er is nog helemaal niets bekend, misschien zijn er spullen of kleren gevonden, of die van Gino zijn weet niemand.
stelletje sensatie zoekers
die man op de vlucht kan ook gewoon een inbreker zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sorry. Maar er is een man op de vlucht, en kind is (nog) niet terecht.
Ging maar van het ergste uit.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Waren er maar andere topics die je kon lezen op fok, dan hoefde je je niet zo te ergeren
Want een Nicky Verstappen of Ruben en Julian achtig scenario is het enige wat denkbaar is?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:38 schreef Noek het volgende:
Je hoopt op een goede afloop maar hij is eigenlijk al te lang weg.
Ja, of een free runner.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
die man op de vlucht kan ook gewoon een inbreker zijn
Nee ik vermoed ook dat er wat in de familie sfeer afspeelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want een Nicky Verstappen of Ruben en Julian achtig scenario is het enige wat denkbaar is?
Kerkrade is ook weer geen Chicago he. Zo snel achter elkaar gebeurt er nou ook weer niet veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:39 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
die man op de vlucht kan ook gewoon een inbreker zijn
Doorgaans zien zaken zoals deze er slechter uit. Kijk maar naar de kinderen die vermist zijn. De rest zijn vrijwel allemaal kinderen die een buitenlandse ouder hebben en die vermoedelijk naar een ver oord zijn ontvoerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Want een Nicky Verstappen of Ruben en Julian achtig scenario is het enige wat denkbaar is?
Niet het enige maar vaak als een kind zelf de benen neemt (wat een optie had kunnen zijn) dan was die al boven water gekomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De politie denkt ws van niet want anders waren ze al meegenomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vermoed ook dat er wat in de familie sfeer afspeelt.
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?quote:
En welk scenario had je daarbij in gedachten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vermoed ook dat er wat in de familie sfeer afspeelt.
Denk dat het gewoon hun "taaltje" is wat niks met aandacht te maken heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?
In Zuid Limburg heten die dingen wouten auto's.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet echt serieus te nemen, lijkt me. Als je het over 'wouten autos' hebt wil je toch vooral aandacht?
Dat is voorzichtig he?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
De politie denkt ws van niet want anders waren ze al meegenomen.
Kut kleuter die niet was gewenst.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En welk scenario had je daarbij in gedachten?
Wout is toch een beetje volkstaal voor politie? Kan geen kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Politie op een motor noem je een motorwout.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:45 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In Zuid Limburg heten die dingen wouten auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |