"Loop maar even mee, achter in mijn onopvallende witte bus hangt een klok. Kun je zelf even kijken hoe laat het is."quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanterquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd aan mensen die langsliepen hoe laat het was. Dan wist ik hoe lang ik nog had voordat ik naar binnen moest. Dat werkt tegenwoordig nog zo in principe.
Stuk uitschotquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had een vader met losse handjes die zich elke week een stuk in de klote zoop, en mijn moeder stierf plotseling toen ik 11 jaar was.
Toch ben ik best goed terecht gekomen.
Kun je me vertellen hoe dat kan?
Volgens jouw theorie zou ik nu zeker een uitkering hebben en snuivend en dronken op mijn balkon bierflesjes naar politieauto's gooien.
Of kwam het misschien toch door die "consequente" opvoeding van mijn vader? Gewoon discipline er in rammen.![]()
Je aannames vind ik niet gewenst hier, er is een kind vermist.
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, en een horloge had ik sowieso ook nooit om, dus ik wist nooit precies hoe laat het was.
Die bestonden nog niet toen ik klein was, wij hadden een bal, en een stuk pvc pijp om met pijlen op elkaar te schieten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig al heel wat dat kinderen ``buitenspelen`` PS of XBOX is vaak interessanter
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Uur of half 10 in de zomer.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoe laat gaan die in de zomer aan? Zelden op gelet eigenlijk.
Ik werd naar binnen gefloten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uur of half 10 in de zomer.
Als het geen vakantie of weekend was werd ik gewoon eerder naar binnen geroepen net als de andere kinderen
Dat is blijven hangen ja, maar dat gold vast niet op een doordeweekse avond in juni toen je 9 was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als de lantarenpalen aangingen moest ik naar huis
Ja, dan ga je ze normaal gesproken halen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Soms hebben kinderen daar maling aan, mij moesten ze vroeger ook altijd komen zoeken om me naar binnen te halen.
Koekerdekoekquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:12 schreef Noek het volgende:
Altijd dezelfde FOK!kers die wel even komen vertellen hoe het heaurt want zo ging het bij hen en dat is de enige juiste manier of way of life. Echt, wat een ras autisten zitten hier toch. Doen alsof ze zo slim en binnen zijn maar ondertussen echt compleet wereldvreemd zijn want ze kunnen zich 0 verplaatsen in een andere situatie of zijn ziek kortzichtig.
Tokkies die een kruis hebben gezet om zo een openbare parkeerplaats te claimenquote:
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.quote:
Maar je mag daar helemaal niet parkeren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is daar dus in een auto gestapt/getrokken.
Leuk dat de politiek nog even wat zeteltjes probeert te scoren over de rug van dat kind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |