Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.quote:
Denk wel dat dan je hele huis in de puin ligt. 😉quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
Zo lijkt het wel een beetje een enorme Russische dwerghamster.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Denk je dat de Russen je niet mogen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Niks hoor. Maar de avond is nog jong. Misschien stort er wel een drone op mijn woning vanavond, dat zou toch wel redelijk kut zijn.
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk je dat de Russen je niet mogen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen kloppen. Ik had laatst een griepje, dat was een naar viRUS.
Hoi Buda!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Shii![]()
Jij hangt daar ook vaak uit, toch?
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ookquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoi Buda!Ja dat is een van m'n vaste stekkies. Ook een fijne SC vind ik.
Heb jij het nou ook aan je been?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:35 schreef LTVDK het volgende:
Wilde eigenlijk een eenvoudige pizzaatje maken, maar lopen ging al niet van harte en in de AH liep er iemand met een jankend en gillend kind rond, dus maar een stoommaaltijd genomen.
Nee meer gewoon mijn hele lijfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook aan je been?
Zeker weten!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Deisyy aan het roer. Tof mens ook
Kreupelen SCquote:
Hele SC kreupel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook aan je been?
Een wandelende wasmachinequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn wasmachine klonk net ook alsof hij op zijn laatste beentjes liep.
Hij staat niet helemaal waterpas, dus af en toe danst hij wel een beetjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Een wandelende wasmachine
Dat vind ik geinig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |