lijkt me ook, AZ zit te dicht bij Amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente heeft wel een betere basis om in de buurt van Feyenoord/PSV te komen. Grotere achterban en meer potentiële sponsors met binding met de regio.
Ik zei ook dat ze dichterbij kunnen komen op de lange termijn, dichterbij dan AZ.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4e, dat is hun plek. Hoger komen ze alleen met fraude of totaal falen van Feyenoord.
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:35 schreef DonRaja het volgende:
Het zal ff wennen zijn, geen voorrondes dit jaar.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
nu ga je wat te ver, in de wastora tijd stond er ook een aardig team maar zonder geldschieter lukt het gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
AZ is al die jaren nog minder dan een provincieclubje geweest. Beetje vergelijkbaar met RKC Waalwijk ofzo.
Totdat de DSB zich ermee ging bemoeien.
FC Twente is geen topclub inderdaad maar heeft qua regio, aanhang, historie en potentie wel meer in zich dan AZ naar mijn mening.
Maar boeiend verder.
In de tijd dat Willem van Hanegem daar trainer was, en ook nog een periode daarna, was het gewoon een clubje van het formaat Heracles Almelo ofzo hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu ga je wat te ver, in de wastora tijd stond er ook een aardig team maar zonder geldschieter lukt het gewoon niet
jij het het over al die jarenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de tijd dat Willem van Hanegem daar trainer was, en ook nog een periode daarna, was het gewoon een clubje van het formaat Heracles Almelo ofzo hoor.
Dat ze in de jaren 80 ook nog even een suikeroom hebben gehad doet daar niets aan af.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen avonturen in Pristina-achtige plaatsen komend seizoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik maak eigenlijk nooit domme posts. Ik was zelfs de enige die juist voorspelde dat Feyenoord een spectaculaire inhaalreeks op Ajax ging maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik stel voor dat we nu allemaal een domme post van onszelf uit het verleden plaatsen. Ik begin:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik maak eigenlijk nooit domme posts. Ik was zelfs de enige die juist voorspelde dat Feyenoord een spectaculaire inhaalreeks op Ajax ging maken.
Nu heeft AZ geen suikeroom toch? Vond juist dat ze het heel goed deden de laatste jaren. Eigenlijk in veel opzichten wat Feyenoord dit seizoen doet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV, Twente en AZ hadden alle 3 een suikeroom, van die laatste 2 clubs bleken het oplichters maar die van PSV had gewoon hele diepe zakken, nu ze het het op eigen kracht moeten doen zie je dat het niet zo makkelijk is.
Na die oplichter Dirk Scheringa is er inderdaad geen nieuwe suikeroom bij hen in de plaats gekomen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu heeft AZ geen suikeroom toch? Vond juist dat ze het heel goed deden de laatste jaren. Eigenlijk in veel opzichten wat Feyenoord dit seizoen doet.
Dat ze in een normale situatie nooit kunnen opboksen tegen de klassieke top 3 kan dan wel zo zijn maar het was tot dit seizoen echt een totale chaos bij Feyenoord. Volgens mij hadden we tot anderhalf jaar gelden zelfs amper scouts in dienst. Als je je nadrukkelijk zo amateuristisch profileert is het niet ondenkbaar dat een provincieclubje je op enig moment voorbij streeft. Al heb je je dat dan inderdaad volledig aan je eigen wanbeleid te danken.
Geertruida, Benita, Hartjes?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:24 schreef Qarrad het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-vervagen~a8d56919/
Welke speler heeft een tijdje geleden verlengd en rijdt in een rode Porsche?
Geertruida niet, of je moet de jeugd meetellen. Al zal dat een kwestie van tijd zijn lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner ook basisplekje gisteren.
Gingen jaren voorbij dat we bijna geen international in onze basiself hadden staan. Nu gewoon de gehele basiself
Ik wissel den Geert in voor Pedersen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geertruida niet, of je moet de jeugd meetellen. Al zal dat een kwestie van tijd zijn lijkt mij.
Jong Oranje, dan kom je denk ik alleen op Geertje uit. Moet die jongen toch ook lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Geertruida, Benita, Hartjes?
Dat waren de eerste namen die in mij opkwamen.
Hij had er ook bij gezeten als Louis niet aan Jong had gedacht.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wissel den Geert in voor Pedersen.
Al hoort Geert gewoon in Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |