Aliens met een zachte G.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk dat het aliens zijn geweest.
Ze gaan natuurlijk niet zeggen dat hij dat wel is (if so).quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Voetbalman is geen verdachte volgens de berichtgevingen.
Kweetniet. Het kindje in de kinderwagen [met strikje in het haar] is volgens mij ook het kindje dat op de arm van de de zus zat in de eerste berichtgevingen. Denk dat dat de jongste [baby?] is van de zus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:35 schreef Za het volgende:
[..]
Ze hebben een baby toch. Die heeft ook verzorging nodig.
Krijg je te weinig aandachtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een hoop kinderlijke Hi Ha Ho reacties weer.
Die vriend postte ook die baby. Dus er is en baby thuis, althans zo lijkt het. Dus kan Ayoub niet dag en nacht op pad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Kweetniet. Het kindje in de kinderwagen [met strikje in het haar] is volgens mij ook het kindje dat op de arm van de de zus zat in de eerste berichtgevingen. Denk dat dat de jongste [baby?] is van de zus.
Zeker.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:43 schreef Tengano het volgende:
Is Ayoub een limburgse naam eigenlijk? Heb dat nog nooit gehoord.
Sowieso beetje gekke naam.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hadden ze dat team niet op zijn minst een andere naam kunnen geven, leuk voor die ouders
Meer dan genoeg aandacht want de constante persoonlijke sneren word ik eigenlijk wel een beetje beu. Of denk jij dat ik dat niet doorheb?quote:
'Wordt ik' kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Meer dan genoeg aandacht want de constante persoonlijke sneren wordt ik eigenlijk wel een beetje beu. Of denk jij dat ik dat niet doorheb?
In tegenstelling tot de vele mafklappers met hun Hi Ha Ho's probeer ik in ieder geval mijn best te doen om het serieus te houden in een topic dat dat ook verdient. Want het gaat hier om een kind dat mogelijk niet meer in leven is, weet je nog?!
Ayoub is afgeleid van Jacob. Jacob is een jongensnaam die uit het Hebreeuws komt, maar de precieze betekenis ervan is onzeker. Mogelijk is het 'hij zal beschermen'. Vanwege het verhaal van Jakob en Ezau in de Bijbel wordt de naam vaak verklaard als 'bedrieger, hielenlichter'.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:43 schreef Tengano het volgende:
Na mijn ervaringen met Limburgers, denk ik juist dat ze met aliens zijn gaan paren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs aliens Limburg links laten liggen
Misschien kan Tom meehelpen met zoeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft FOK! al een zoekteam samengesteld? Beter naar zo'n kindje zoeken dan naar de FOK! stok.
Geen idee. Ik las die naam en ik moest gelijk aan een Marokkaan denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:43 schreef Tengano het volgende:
is tegenwoordig gewoon mogelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:48 schreef Starhopper het volgende:
Wat willen ze eigenlijk met die drones doen? Dat heeft toch geen nut met die dichte begroeiing? Of zitten er warmtebeeldcamera's op?
Pas nou op, straks identificeert de dader zich als non-binair en heb je zo een rechtzaak te pakken,quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:39 schreef Tengano het volgende:
Je gaat als politie natuurlijk niet vragen of de dader zich komt melden![]()
Dan hadden ze dat net zo goed gisteren al kunnen doen![]()
Hallo meneer de dader, kunt u zich even melden![]()
Welk topic?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:49 schreef Kim-Holland het volgende:
De users die weer aan het huilen zijn dat het hier allemaal zo vreselijk is stonden zich te bepissen van het lachen in hun broek toen een vader voor de ogen van zijn kind zich te pletter liet vallen vanaf een klif..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |